AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #1 Skrevet 2. desember 2018 Plutselig har jeg begynt å fått likes fra venner om at den"liker" at jeg deltar på diverse arrangement. Nå er jo i utgangspunktet dette ikke super-ille men jeg har en graviditet jeg har slitt litt i og deltar i arrangementer vedr graviditet og jeg deltar på kurs og foredrag vedr sykdommen til ett nært familiemedlem. Jeg har liksom ikke behov for at venner og tidligere klassekammerater skal se at jeg deltar på disse tingene som jeg anser som veldig private og noen av kursene/seminarene ønsker at man trykker "deltar" på fb-siden deres for å få oversikt over hvor mange som kommer mtp servering, sitteplasser etc. Kan man skru av funksjonen og skru av at venner ser slike ting? Jeg er egentlig kun på fb av praktiske årsaker og har en lukket profil uten for mange venner. Jeg er ekstremt lite datakyndig... Anonymkode: 849d3...f8f 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #2 Skrevet 2. desember 2018 Så delta uten å trykk delta på FB da.. Det er arrangamentet som har innstillingene for om det er offentlig eller ikke,ikke du. Anonymkode: f3681...66e 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #3 Skrevet 2. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så delta uten å trykk delta på FB da.. Det er arrangamentet som har innstillingene for om det er offentlig eller ikke,ikke du. Anonymkode: f3681...66e Som sagt. Noen steder må man trykke at man deltar mtp servering og at de skal vite hvor mange som kommer. Anonymkode: 849d3...f8f 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #4 Skrevet 2. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som sagt. Noen steder må man trykke at man deltar mtp servering og at de skal vite hvor mange som kommer. Anonymkode: 849d3...f8f Men da sender du en melding til de som har opprettet arrangementet og sier at du kommer, verre er det ikke😊 (eventuelt kan du skrive at du sender melding fordi du foretrekker at de på vennelisten din ikke ser at du skal delta) Anonymkode: b6228...647 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #5 Skrevet 2. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men da sender du en melding til de som har opprettet arrangementet og sier at du kommer, verre er det ikke😊 (eventuelt kan du skrive at du sender melding fordi du foretrekker at de på vennelisten din ikke ser at du skal delta) Anonymkode: b6228...647 Det kan jeg jo. Bare tenkte det kanskje var noen innstillinger fra profilen min jeg kunne gå over. Det er det altså ikke:( gaah jeg hater facebook Anonymkode: 849d3...f8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå