AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #1 Skrevet 2. desember 2018 Hadde sex med en for første gangfor en stund siddn, han var så deilig at jeg bare venter på å treffe han igjen, da han penetrerte meg gjordet det vondt, men jwg ble bare kåt av smerten Jeg syns det er deilig at det gjør litt vondt under sex, flere som syns det? Han fylte meg til randen, det gjorde sykt vondt, men ville han skulle fortsette. Tydeligvis tenner jeg på smerte Anonymkode: 93c45...abd
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #2 Skrevet 2. desember 2018 Her er det motsatt. Det gjør vondt veldig ofte under samleie og når jeg blir penetrert, men det er med en turn-off for meg. Men vi har jo alle våre preferanser! Selv liker jeg å bli kvelt og slått litt, så litt smerte synes jeg er digg Anonymkode: 149fe...6b5
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #3 Skrevet 2. desember 2018 Det er ikke alle mannfolk som behersker det lille deilige grenselandet mellom smerte og nytelse. Jeg er så heldig jeg har en sånn mann. Anonymkode: ff78c...a18 4
Master1 Skrevet 2. desember 2018 #4 Skrevet 2. desember 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke alle mannfolk som behersker det lille deilige grenselandet mellom smerte og nytelse. Jeg er så heldig jeg har en sånn mann. Anonymkode: ff78c...a18 Ofte ørsmå forksjeller som utgjør det...
SlemUlv Skrevet 2. desember 2018 #5 Skrevet 2. desember 2018 Akkurat den smerten er jeg ikke så glad i, men litt annen smerte under sex er ikke alltid feil
Master1 Skrevet 2. desember 2018 #6 Skrevet 2. desember 2018 5 minutter siden, SlemUlv skrev: Akkurat den smerten er jeg ikke så glad i, men litt annen smerte under sex er ikke alltid feil Bare deilig det vel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå