AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #1 Skrevet 2. desember 2018 Hei, jeg snoker litt i skattelistene til folk og ser kun 2017-tallene hos skatteetaten. Kan man ikke se lenger tilbake? Anonymkode: 687da...28a
Peter007 Skrevet 2. desember 2018 #2 Skrevet 2. desember 2018 Du er klar over at de får beskjed om at du har vært der når du er logget inn på Alt inn? Kan du ikke velge hvilket årstall bakover du ønsker på en rullegardin?
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #3 Skrevet 2. desember 2018 4 minutter siden, Peter007 said: Du er klar over at de får beskjed om at du har vært der når du er logget inn på Alt inn? Kan du ikke velge hvilket årstall bakover du ønsker på en rullegardin? Jeg er klar over at de ser jeg snoker. Men det gjør ingenting for jeg snoker i listene til folk jeg ikke kjenner og som ikke kjenner meg. Nei, jeg ser ikke hvordan man velger årstall eller noen rullegardin. Er det en sånn mulighet hos deg? TS Anonymkode: 687da...28a
Peter007 Skrevet 2. desember 2018 #4 Skrevet 2. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er klar over at de ser jeg snoker. Men det gjør ingenting for jeg snoker i listene til folk jeg ikke kjenner og som ikke kjenner meg. Nei, jeg ser ikke hvordan man velger årstall eller noen rullegardin. Er det en sånn mulighet hos deg? TS Anonymkode: 687da...28a Jeg har ikke værtenkt der på noen på ett år. Tidligere var det slik at en kunne velge. Mulig det er endret nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå