nessi Skrevet 30. mars 2005 #1 Skrevet 30. mars 2005 Jeg gikk glipp av Lost forrige uke. Er det noen som kan gi meg en kort oppdatering av hva som skjedde, slik at jeg er klar for kveldens episode?
Hilde Skrevet 30. mars 2005 #2 Skrevet 30. mars 2005 Sajid (skrives det sånn..?) stakk jo fra de andre, og finner et tau på stranden, som går ut i vannet i den ene enden, og opp i bushen i den andre. Han følger tauet opp i bushen, og ender i en felle, som gjør at han henger opp ned fra det ene benet. Etter en stund blir han kappet ned, og det viser seg at det er av dama som snakker på det franske maydaybåndet. Hun er passe smågal, og lenker han fast i "hulen" sin, og gir han støt fordi han ikke vil fortelle hvem "Alex" er. Han aner ikke hvem Alex er, og slipper til slutt løs. Hun vil ikke la han gå derimot, og han sniker seg ut når hun går ut på jakt. Han kommer seg unna, men episoden slutter før vi får se om han kommer seg i trygghet. Det skjer ikke så mye med resten av gjengen, han tjukke lager golfbane som de bruker flittig. I tillegg får vi se tilbakeblikk fra Sajids liv, fra da han var soldat i hjemlandet, og han forelsker seg i en kvinnelig fange. Han får i oppgave å ta livet av henne, fordi hun ikke vil snakke. Istedenfor slipper han henne fri, og han vet ikke om hun lever nå, 7 år etter.
nessi Skrevet 30. mars 2005 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2005 takk og takk - da gleder jeg meg til fortsettelsen i kveld
Hilde Skrevet 30. mars 2005 #4 Skrevet 30. mars 2005 Glemte forresten å si at vi på slutten fikk vite at Alex var sønnen til franskedama (Som het Danielle..?).
Gjest Virvel Skrevet 30. mars 2005 #5 Skrevet 30. mars 2005 Jepp, hun het Danielle! Men han kom seg vel ikke akkurat unna, det endte jo med at hun rett og slett bare gikk sin vei, og lot Sayid sitte igjen i bushen. Episoden sluttet med at han fortsatt løp rundt i skogen, det var mørkt, og han hørte noen hviskende stemmer... :hår:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå