AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #1 Skrevet 2. desember 2018 (endret) Kom over denne hjerteskjærende videoen, hvor en noen psyko hadde kokt en levende kattunge jeg blir så forbanna !! hvilke psykopater kan være i stand mot å gjøre noe slikt mot en liten katt? 😧 Spoiler Anonymkode: 3f22d...89b Støtende video er lagt inn som spoiler. Endret 2. desember 2018 av Papirfly
Chablis Skrevet 2. desember 2018 #2 Skrevet 2. desember 2018 En advarsel i overskriften hadde vært greit! 5
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #3 Skrevet 2. desember 2018 1 minutt siden, Elektra skrev: En advarsel i overskriften hadde vært greit! Ja, beklager jeg glemte det. Jeg ble bare så lei meg og forbanna når jeg så denne videoen. Anonymkode: 3f22d...89b 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #4 Skrevet 2. desember 2018 Lille venn har ikke ord… Anonymkode: 84fca...b34 1
Sliten&kjørt52 Skrevet 2. desember 2018 #5 Skrevet 2. desember 2018 (endret) Hvordan kan noen gjøre slikt!? Ehhhh... Pass ! A.(CAVE:Fnatt) Endret 2. desember 2018 av Sliten&kjørt51 1
TeamWP Skrevet 2. desember 2018 #6 Skrevet 2. desember 2018 Hvordan kan noe gjøre slikt !? Vise ett bilde av en kokt katt uten advarsler?? Vel..noen tar ikke mer hensyn til mennesker enn stakkars dyr...de som koker katter har hvertfall unnskyldningen med at de er nettopp syke!!!! Hva er TS? 😭hjertet mitt💔 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #7 Skrevet 2. desember 2018 Fy faen! Må si jeg er ganske forbanna på deg nå TS som ikke advarte om dette i overskriften. Nå får ikke jeg sove etter nattevakt! Og kommer til å ha bilde av den kattungen med meg veldig lenge! Så ikke videoen selvfølgelig. Dette er det verste jeg ser og hører om. Sånne folk som gjør slikt burde ikke fått lov til å se dagslys. Men legg ikke ut sånne ting uten å advare! Anonymkode: ea18c...e61 5
Papirfly Skrevet 2. desember 2018 #8 Skrevet 2. desember 2018 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Papirfly, mod. 1
Anbefalte innlegg