AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #1 Skrevet 2. desember 2018 Hei! Bare lufter tankene mine etter årets julebord og et litt rart forhold mellom meg og en kollega. Håper noen gidder å lese det jeg har å forklare og tenker. Og kan gi noen synspunkter. Jeg kan starte med å si at jeg er ei 25 år gammel kvinne som jobber i kokke-bransjen. Og denne kollegaen er en mann på 28. Og jeg jobber en del med denne spesifikke kollegaen også i arbeidshelgene. Vi har egentlig en ganske grei tone oss i mellom, og vi er veldig glade i å tulle svært mye med hverandre. Vi kan være litt brutale, alt fra vannkrig med store litersbøtter tømt over en av oss, til å bli løfta i søppeldyngen, spurtet mat på og etc. Vi har også en dialog som er svært internt og rart noen ganger, og det er som regel bare tull hele tiden. Vi klarer altså sjeldent å føre en normal samtale oss imellom, som for eksempel hvordan ferien har vært, eller hva vi gjorde i frihelgen vår osv. MEN etter årets julebord, skjedde det noe jeg ikke helt klarer å få ut av hode. Det skal sies jeg var veldig full og husker ikke alt. Men det jeg husker er at han fulgte meg hjem fordi jeg var såpass full. Og på den turen, klemte vi på hverandre og holdt rundt hverandre svært lenge. Jeg husker et lite øyeblikk der jeg var kjempe nære ansiktet hans og han flyttet seg ikke unna. Jeg husker også at jeg tenkte jeg måtte holde meg litt i skinnet og ikke begynne å kysse han eller noe. For da blir alt mellom oss som en morsom kollega ødelagt og alt blir bare kleint... (Og for ikke og nevne kjæresten min! Ville aldri vært utro mot han) Videre husker jeg at vi snakket om forhold og samliv. Jeg har altså en kjæreste der det er en røff tid mellom oss. Vi har vært sammen i 6 år og jeg er veldig forvirret og usikker ovenfor kjæresten min for tiden. Å da sa kollegaen min at jeg må finne meg noen andre, og at det går bra om alt blir slutt mellom meg og kjæresten. Etter det, husker jeg at jeg sa at ingen er vell interessert i rare meg. Å han svarte med å si at han syntes at jeg var en fin person og at det hadde ikke vært noe problem i det hele tatt. Jeg husker han strøk meg på ryggen og vi holdt hverandre egentlig ganske tett intill. Å her kommer da forvirringen. Etter endt julebord og vi skulle ha arbeidshelg sammen igjen, var alt som normalt mellom oss. Han tullet med meg, og jeg tullet med han. Og vi snakket også om julebordet som om ingenting "litt over streken" har skjedd oss i mellom. Det som også forvirrer meg veldig, er at han ikke kan være så interessert i meg sånn egentlig. For han snakker jo aldri noe seriøst til meg, eller holder en normal dialog oss i mellom. Det skal alltid tulles eller så sier han ingen verdens ting. Det har alltid vært stunder der det er helt stille og ingen snakker, fordi vi føler vi ikke har noe å snakke om. Men så føler jeg at han må ha en litt interesse for meg uansett. For hvorfor sa han og gjorde de greiene under julebordet? Eller overtenker jeg alt og jeg burde roe litt ned. Og ja jeg har dårlig samvittighet ovenfor kjæresten min at jeg tenker og føler masse rart om kollegaen min. Hva tror dere. Er han interessert i meg? Og at jeg da burde backe litt unna, Å ikke tulle så mye med han? Jeg selv vet heller ikke om jeg egentlig begynner å blir litt interessert i han. Hjernen min er så forvirret. Det skal sies at min kjæreste har villet gå fra meg i sommer og jeg enda er usikker på han. Kan hende det er derfor jeg legger så mye tanker rundt kollegaen min også. Anonymkode: eed48...cab
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 2. desember 2018 #2 Skrevet 2. desember 2018 Jeg synes han virker interresert. Det virker som om at han kommer med masse indirekte hint. Å tulle kan være hans måte å smigre deg på. Jeg tenker at det er viktig at du bestemmer deg for hva du vil gjøre nå, slik at du ikke blir mer forvirret. Håper alt løser seg, og at det ikke blir ubehagelig videre.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #3 Skrevet 2. desember 2018 Takk for svar. Ja det er litt det jeg føler også. Synes han hinter litt inndirekte. Men kan liksom ikke gjøre noe med det han føler heller på grunn av at jeg er i et forhold Anonymkode: eed48...cab
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #4 Skrevet 2. desember 2018 En ting er om han er interessert. Men om det skulle bli slutt med kjæresten din, og dere to skulle begynne med noe så vil det forandre mye på arbeidsplassen, og, det kan gå utover arbeidsmiljøet der hvis ting skulle skjære seg. Kanskje er det en tiltrekning der, men jeg ville vært ekstremt forsiktig. Og jeg syns forøvrig du har gått over streken når du har betrodd deg til han om kjæresten din. Jeg snakker av erfaring! Ikke gå i den fella å begynne å date en kollega. Anonymkode: 0f459...0b9 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #5 Skrevet 2. desember 2018 Finn ut av ting med kjæresten din først. Anonymkode: e4be7...258 2
exictence Skrevet 2. desember 2018 #6 Skrevet 2. desember 2018 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det som også forvirrer meg veldig, er at han ikke kan være så interessert i meg sånn egentlig. For han snakker jo aldri noe seriøst til meg, eller holder en normal dialog oss i mellom. Det skal alltid tulles eller så sier han ingen verdens ting. Det har alltid vært stunder der det er helt stille og ingen snakker, fordi vi føler vi ikke har noe å snakke om. Men så føler jeg at han må ha en litt interesse for meg uansett. For hvorfor sa han og gjorde de greiene under julebordet? Er det bare han som aldri snakker seriøst til deg, eller er det også du som aldri snakker seriøst til ham? Forventer du at han skal vise mer tydelig om han er interessert i noe mer? Og hvorfor det? Du er jo opptatt. Og hvorfor er du opptatt av dette når du har en kjæreste? Det kan nesten høres ut som at hvis han kollegaen din virkelig er interessert i noe mer, så vil du bryte med din nåværende kjæreste, men hvis ikke, så vil du fortsette med din nåværende? Nei, det er sikkert ikke sånn. Men jeg tenker at det er et uaktuelt tema og tenke på om kollegaen din er interessert eller ikke, så lenge du er sammen med din kjæreste. Blir du singel, kan du heller begynde å tenke på om han er interessert Endret 2. desember 2018 av exictence 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #7 Skrevet 2. desember 2018 Du er veldig ung, ble sammen med typen som 19åring. Mye skjer fra 20-30. Er du usikker så avslutt forholdet. Kvinner generelt er helt håpløse når det kommer til uskkerhet og overanalysering. Mest avstøtende siden av kvinnen. Dere tolker sjelden ting riktig. Kvinnelig intuisjon som egentlig betyr Kvinnelig fantasi. Anonymkode: 9009f...c96
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #8 Skrevet 2. desember 2018 En ting som er interessant her: Overskriften på en tråd man lager her på KG kan si veldig mye om hvor du har tankene dine. Den skal jo forklare det viktige i teksten, men kort oppsummert. Du nevner han du jobber med i overskriften, men ikke utfordringer med kjæresten der. På meg virker det dermed som om at du ikke har så høye følelser når det gjelder din kjæreste, og at du er nysgjerrig på han du jobber med. Men hvis din kjæreste har villet gå fra deg siden i sommer?!???! Hvorfor i all verden får ingen av dere fingeren ut og faktisk gjør det slutt? Når du også begynner å tvile på det forholdet, så sier det seg vel selv at det ikke har noen fremtid. Anonymkode: 3e633...c98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå