Gå til innhold

Asperger, tourettes, angst og depresjon

Zaga

Anbefalte innlegg

Jeg er en dame på 38 år fra Drammen som har Asperger, tourettes, angst og depresjon og ønsker meg sårt noen andre venninner som sliter med det samme. Jeg er veldig glad i dyr og hunder. Jeg er veldig redd, engstelig og nervøs av meg hele tiden men prøver alikevell å gjøre ting selv om det er vanskelig sånn som shopping på kjøpesentre eller det å gå tur. Jeg har hund som jeg går mye turer med men jeg savner en god venninne å finne på ting sammen med. Jeg er veldig usikker på meg selv og har dårlig selvtillit og får ikke til alt i livet som jeg ønsker men jeg prøver jo selv om hindringene bare er i veien. Jeg ønsker at livet var annerledes så da prøver jeg her på forandring selv om det er veldig skummelt med en kontaktannonse her på kvinneguiden. Jeg håper at det er noen som tar kontakt siden jeg er så ensom og alene. 

Nå gruer jeg meg til å trykke på den rosa knappen "start nytt emne" der nede siden det er skummelt siden dette innlegget er så "privat".

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Jeg håper jeg ikke skremmer bort folk med diagnosene mine men jeg er ikke en diagnose. Jeg er en dame som bare har ekstra utfordringer med livet som jeg prøver å takle og jeg har opplevd mye motgang i livet. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 

Jeg blir gjerne kjent med deg. Jeg bor et lite stykke unna drammen, men skriv gjerne til meg om du ønsker å bli kjent. 

Jeg driver i hovedsak med hund og friluftsliv 🙂 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...