AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #1 Skrevet 1. desember 2018 Jeg har i det siste begynt å flasse på nesen når jeg har på foundation. Vet ikke om det er den som gjør det, eller at jeg bare er litt tørr der på denne tiden av året. Har brukt den samme foundationen lenge nå, og er egentlig veldig fornøyd. Har ofte fet hud på nesen, så er litt irriterende at jeg aldri vet om jeg kommer til å flasse eller at sminken nærmest renner av. Er det noen som har noen gode tips for at sminken skal se finere ut? Bruker fuktighetskrem under som regel. Anonymkode: 9152a...f97
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #2 Skrevet 1. desember 2018 Bruker du primer? Vil også anbefale å ikke bruke fundation hver dag. La huden puste så blir den så mye bedre! Anonymkode: 88a37...bbc
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #3 Skrevet 1. desember 2018 Om den renner av så er du kanskje fet på nesen? Jeg bruker å en mattifiserende krem som jeg er veldig fornøyd med. Du kan også prøve en primer:) Jeg har en fra inglot jeg er ekstremt fornøyd med, jeg var også plaget med flassing bla. på nesen. Foundation ser også jevnt over mye penere ut også, og holder lengre. Men som ab her sier, helst ikke bruk det hver dag, og husk å rens det av når du ikke trenger det mer for dagen. Anonymkode: 1a1f6...893
pessimistisk Skrevet 2. desember 2018 #4 Skrevet 2. desember 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker du primer? Vil også anbefale å ikke bruke fundation hver dag. La huden puste så blir den så mye bedre! Anonymkode: 88a37...bbc Brukes som regel bare primer når jeg skal ut på byen for eksempel, da jeg vil sminken skal holde seg fin. Men har hørt at det tetter porene ganske mye, og generelt ikke er så bra for huden? Pleier ikke å bruke foundation når jeg bare er hjemme. Har faktisk ikke brukt det på over en uke før igår, men så begynte jeg å flasse Men har ikke vært så flink til å pleie huden i det siste heller da! 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om den renner av så er du kanskje fet på nesen? Jeg bruker å en mattifiserende krem som jeg er veldig fornøyd med. Du kan også prøve en primer:) Jeg har en fra inglot jeg er ekstremt fornøyd med, jeg var også plaget med flassing bla. på nesen. Foundation ser også jevnt over mye penere ut også, og holder lengre. Men som ab her sier, helst ikke bruk det hver dag, og husk å rens det av når du ikke trenger det mer for dagen. Anonymkode: 1a1f6...893 Jeg mener at det varierer litt; enten er jeg fet eller er jeg tørr liksom. Tror nok det har noe med været å gjøre akkurat nå. Får du urenheter av primeren fra inglot? Hvis ikke skal jeg vurdere å prøve den :;)
pessimistisk Skrevet 2. desember 2018 #5 Skrevet 2. desember 2018 Glemte visst anonym, men det er ikke så viktig i dette emnet akkurat😂
Zakuro Skrevet 2. desember 2018 #6 Skrevet 2. desember 2018 (endret) 9 hours ago, pessimistisk said: Brukes som regel bare primer når jeg skal ut på byen for eksempel, da jeg vil sminken skal holde seg fin. Men har hørt at det tetter porene ganske mye, og generelt ikke er så bra for huden? Pleier ikke å bruke foundation når jeg bare er hjemme. Har faktisk ikke brukt det på over en uke før igår, men så begynte jeg å flasse Men har ikke vært så flink til å pleie huden i det siste heller da! Jeg mener at det varierer litt; enten er jeg fet eller er jeg tørr liksom. Tror nok det har noe med været å gjøre akkurat nå. Får du urenheter av primeren fra inglot? Hvis ikke skal jeg vurdere å prøve den :;) Jeg både flasser og er fet samtidig på nesen, uavhengig av været Men jeg får ikke urenheter av inglot, men det skal sies jeg svært sjeldent får det. Om jeg må prirke på noe ang. inglot sin primer, er at en føles litt fet når du har den på, men du ser ikke fet/blank ut da. Men jeg synes den er så god at det er ok:P Edit: der forsvant min ab Endret 2. desember 2018 av Zakuro
Nerine_ Skrevet 2. desember 2018 #7 Skrevet 2. desember 2018 Primer er ikke noe værre for huden enn foundation. Og det viktigste er at du renser huden skikkelig hver kveld.
pessimistisk Skrevet 3. desember 2018 #8 Skrevet 3. desember 2018 På 2.12.2018 den 10.57, Zakuro skrev: Jeg både flasser og er fet samtidig på nesen, uavhengig av været Men jeg får ikke urenheter av inglot, men det skal sies jeg svært sjeldent får det. Om jeg må prirke på noe ang. inglot sin primer, er at en føles litt fet når du har den på, men du ser ikke fet/blank ut da. Men jeg synes den er så god at det er ok:P Edit: der forsvant min ab Skal visst ikke være lett å holde oss anonyme Vet du hva den primeren heter? Søkte opp primer inglot, men så det var flere.
Zakuro Skrevet 4. desember 2018 #9 Skrevet 4. desember 2018 On 12/3/2018 at 9:38 PM, pessimistisk said: Skal visst ikke være lett å holde oss anonyme Vet du hva den primeren heter? Søkte opp primer inglot, men så det var flere. Ahaha, niks:D Her er den:
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #11 Skrevet 4. desember 2018 Det går fint an å ha fet hud som mangler fukt! Deilig med fett flass, hehe. Jeg strever med det samme, særlig når det er kald og tørr luft. Effaclair h funker på meg. Anonymkode: d420b...08f
pessimistisk Skrevet 4. desember 2018 #12 Skrevet 4. desember 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går fint an å ha fet hud som mangler fukt! Deilig med fett flass, hehe. Jeg strever med det samme, særlig når det er kald og tørr luft. Effaclair h funker på meg. Anonymkode: d420b...08f Ja, tror nok jeg har dehydrert hud rett og slett. Skal sjekke den ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå