AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #1 Skrevet 1. desember 2018 Hei! Føler meg guidet til dette, så om det finnes fire stykker som ønsker, så svarer jeg de første fire i dag/ i morgen. svarer ikke på spørsmål om andre kun om deg selv Skriv gjerne et spørsmål/ tema du ønsker å få litt input fra universet på, du kan være anonym men husk stjernetegn og fødselsår. skal belyse og formidle råd fra cosmos så godt jeg kan <3 ! PS: Husk at dette bare er for underholdning, og at alle er ansvarlige for sine egne valg. Anonymkode: 63824...c06
RoseFox Skrevet 1. desember 2018 #2 Skrevet 1. desember 2018 (endret) Skrev feil her beklager... Endret 1. desember 2018 av RoseFox
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #3 Skrevet 1. desember 2018 Jobb og kjærlighet 💞 tvilling/1987 Anonymkode: f539d...e84 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #4 Skrevet 1. desember 2018 Skytten, 1971. Nærmeste fremtid for meg Anonymkode: 7f4b3...4e9 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #5 Skrevet 1. desember 2018 Krepsen 1978. Kjærlighet, jobb/utdannelse og barn 🙂 Tusen takk ❤️ Anonymkode: 9abd8...b56 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #6 Skrevet 1. desember 2018 Tvillingene 1994 Når finner jeg "den rette" Anonymkode: 89012...48c 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #7 Skrevet 1. desember 2018 Vekten 1986 Anonymkode: 750f5...fa9
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #8 Skrevet 1. desember 2018 Barn/graviditet Vekten, 1992 Anonymkode: 83ff8...2ab
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #9 Skrevet 1. desember 2018 Løven. 1998. Kjærlighet og jobb Anonymkode: 6424b...056
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #10 Skrevet 1. desember 2018 1 minutt siden, RoseFox skrev: Jeg. ok! er du en av de anonyme? hvis ikke skriv stjernetegn fødselsår og spørsmål så er du med Anonymkode: 63824...c06
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #11 Skrevet 1. desember 2018 Kreps 1985. Kjærlighet Anonymkode: 0567f...9c6
RoseFox Skrevet 1. desember 2018 #12 Skrevet 1. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: ok! er du en av de anonyme? hvis ikke skriv stjernetegn fødselsår og spørsmål så er du med Anonymkode: 63824...c06 Hei, ja jeg trykket send før jeg fikk skrevet noe, men skrev som en av de anonyme 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #13 Skrevet 1. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kreps 1985. Kjærlighet Anonymkode: 0567f...9c6 Og helse. tusen takk 🙏 Anonymkode: 0567f...9c6
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #14 Skrevet 1. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Barn/graviditet Vekten, 1992 Anonymkode: 83ff8...2ab Håper håper du vil svare meg.. Vi tester, og jeg er enda en uke unna å kunne ta en grav.test. Er.Så.Nysgjerrig 🙈 Anonymkode: 83ff8...2ab
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #15 Skrevet 1. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jobb og kjærlighet 💞 tvilling/1987 Anonymkode: f539d...e84 Får opp undertrykkelse i følelsene dine. får opp at du har hatt det tøft og opplevd et nederlag i kjærlighet ( kan også være en depresjon av andre årsaker) Men du mistet litt kontakt med deg selv, i det. Det er over eller på vei til å gå over. Du undertrykker en styrke / en indre kraft og glede. Kanskje fokuserer du mer på det problematiske i kjærlighetslivet. Det kan ha med tidligere erfaringer og gjøre. Jeg ser en trygg mann foran deg som det vil bli gode tider med, Får allikevel opp at du er usikker. Vet ikke om det er en mann til inne i bildet, kanskje en eks. Det er ikke et forhold som er ment for deg, Spør om hjelp fra vennene dine ang dette, denne mannen eller disse tankene er ikke bra for din grunleggende trygghet/ glede. Dette bør du legge bak deg ❤️ Ang jobb så må du stole på deg selv og universet, jeg føler du vet dette. Her handler det om å la ting komme til deg. Det er høyere krefter inne i bildet, du vil merke det i form av synkronisitet om du kan gi slipp og stole på at du får alt du trenger til rett tid. gi gjerne tilbakemelding om du kan kjenne deg igjen i det jeg skriver Lykke til ! ❤️ Anonymkode: 63824...c06
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #16 Skrevet 1. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får opp undertrykkelse i følelsene dine. får opp at du har hatt det tøft og opplevd et nederlag i kjærlighet ( kan også være en depresjon av andre årsaker) Men du mistet litt kontakt med deg selv, i det. Det er over eller på vei til å gå over. Du undertrykker en styrke / en indre kraft og glede. Kanskje fokuserer du mer på det problematiske i kjærlighetslivet. Det kan ha med tidligere erfaringer og gjøre. Jeg ser en trygg mann foran deg som det vil bli gode tider med, Får allikevel opp at du er usikker. Vet ikke om det er en mann til inne i bildet, kanskje en eks. Det er ikke et forhold som er ment for deg, Spør om hjelp fra vennene dine ang dette, denne mannen eller disse tankene er ikke bra for din grunleggende trygghet/ glede. Dette bør du legge bak deg ❤️ Ang jobb så må du stole på deg selv og universet, jeg føler du vet dette. Her handler det om å la ting komme til deg. Det er høyere krefter inne i bildet, du vil merke det i form av synkronisitet om du kan gi slipp og stole på at du får alt du trenger til rett tid. gi gjerne tilbakemelding om du kan kjenne deg igjen i det jeg skriver Lykke til ! ❤️ Anonymkode: 63824...c06 Takk for svar 💞 jeg har en mann i livet mitt så usikker på hva du mener, om det er han som ikke er bra for meg. Anonymkode: f539d...e84
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #17 Skrevet 1. desember 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skytten, 1971. Nærmeste fremtid for meg Anonymkode: 7f4b3...4e9 får opp to menn og en kvinne. En mann drar videre. det vil bli et våpenhvile, og ro i situasjonen. Du vil også få positive nyheter i nærmeste fremtid ang noe du tenker på/ ønsker tror det handler om jobb/ skole eller et prosjekt/ eller et tilbud om noe lignende som er bra. Anonymkode: 63824...c06
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #18 Skrevet 1. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: får opp to menn og en kvinne. En mann drar videre. det vil bli et våpenhvile, og ro i situasjonen. Du vil også få positive nyheter i nærmeste fremtid ang noe du tenker på/ ønsker tror det handler om jobb/ skole eller et prosjekt/ eller et tilbud om noe lignende som er bra. Anonymkode: 63824...c06 Takk. Positive nyheter trenger jeg nå. Og kan nok stemme med at en mann drar videre. Anonymkode: 7f4b3...4e9 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #19 Skrevet 1. desember 2018 Om du tar flere enn 4, vannmann 1988 lurer fælt på kjærligheten Anonymkode: 4c339...99b
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #20 Skrevet 1. desember 2018 Fikk dette kortet litt på sidelinjen som et generelt råd: Du har kanskje en tendens til å tenke litt for mye. Et råd er å spørre seg om hvilke motiver som ligger bak handlingene vi gjør, dette rådet får jeg ofte når jeg trekker kort for meg selv også. Det handler om å handle ut fra sjel og ikke ego ❤️ Du er kreps og vi krepser handler jo noen ganger ut fra et såret ego, samme hvor intuitive vi er. hehe. Jeg ser moderlig energi du er sterk du har reist et stykke som jente, sterk ung kvinne, og kjærlighet og ro ligger foran deg barn og en mann som kan vise følelser og gi deg det forholdet du ønsker tror jeg du allerede har i livet ditt. Får en følelse av at du heller ikke er avhengig av en mann for å være mor, vet ikke om du har barn fra før eller om du har tenkt tanken om å få barn alene. Du har veldig gode ting foran deg på alle kanter. Ang jobb/ utdannelse så får jeg opp at du kan ha innsett at noe ikke var for deg, vært ærlig med deg selv og gått videre. det var kanskje litt kjipt, men bra, og du er på rett vei. Ut med det gamle inn med det nye, slike innsikter er verdifulle og gir mye rom for vekst. NYe muligheter mye bedre enn de gamle er på vei ❤️ 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Krepsen 1978. Kjærlighet, jobb/utdannelse og barn 🙂 Tusen takk ❤️ Anonymkode: 9abd8...b56 Anonymkode: 63824...c06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå