AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #1 Skrevet 1. desember 2018 Hei! Som mange,mange andre foreldre driver idrettslaget til barna våre og selger diverse ting. Barnet mitt var å leverte noen varer til et nært familiemedlem idag, men de har fremdeles ikke vippset. Barnet sa summen og sa de kunne bare vippse meg. Dette familiemedlemmet irriterer meg litt i utgangspunktet, fordi de kan låne ting til oss så får vi det aldri tilbake. Eller vi kan glemme av klær og lignende som er barnas, så har de ikke oversikt over utstyret selv og tror det er deres, så begynner barna deres å bruke det... Frekt å sende vippskrav eller påminnelse på SMS? Det er snakk om en mindre sum, men siden jeg har lagt ut et par tusenlapper for varene, så er jeg nok avhengig av å få kronene tilbake fra de som sier de skulle kjøpe varene. Anonymkode: 783a1...255 1
Gjest Mass Skrevet 1. desember 2018 #3 Skrevet 1. desember 2018 Men hvorfor legger du ut for noen som du vet mest sannsynlig er så svimete - eller "svimete" - at de glemmer - "glemmer" - å betale tilbake? Krev pengene tilbake. Det er de som er frekk her.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #4 Skrevet 1. desember 2018 Jeg hadde sendt vippskrav med tekst og smiley, f.eks «dopapir 😊» Jeg hadde ikke sett på det som frekt dersom jeg hadde fått et sånt krav etter å ha fått varen levert. Anonymkode: 3136b...42a 6
Gjest O.G. Skrevet 2. desember 2018 #5 Skrevet 2. desember 2018 (endret) 12 timer siden, Merricat skrev: Ville sendt tekstmelding isteden. Ville sendt tekstmelding først og ble det ikke fulgt opp etter ca 5 virkedager og så vippset dem summen de skylder med en påminnelse. Hvorfor. Folk som ikke betaler med en gang gambler på at det skal bli ekkelt for motparten å snakke om pengene og så "glemme" det. Det er frekkere og ikke gjøre opp for seg enn at folk minner en på at de skylder penger. Endret 2. desember 2018 av O.G.
Meadow Skrevet 2. desember 2018 #6 Skrevet 2. desember 2018 8 timer siden, O.G. skrev: Det er frekkere og ikke gjøre opp for seg enn at folk minner en på at de skylder penger. Dette. Send melding du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå