AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #1 Skrevet 1. desember 2018 Jeg vet ikke hva som er skjedd, og jeg finner ikke ut av hva jeg skal gjøre. Uansett hva jeg vil se av amerikanske filmer på Netflix, så er alt dubhet på spansk! Jeg finner ikke ut hvordan jeg skal få tilbake originalspråket. Har gått inn på profil, og der står norsk avkrysset som språk. Undertekster kommer på norsk, også, så programmet forstår tydeligvis at jeg vil ha det på norsk. Hvordan blir jeg kvitt den spanske bablingen? Anonymkode: 22804...444
Gjest Krampus Skrevet 1. desember 2018 #2 Skrevet 1. desember 2018 Du trykker på den lille snakkeboblen nederst på skjermen der du kan velge undertekst. Der er det valg I'm hvilket språk du vil ha på lydsporet
Elán Skrevet 1. desember 2018 #3 Skrevet 1. desember 2018 Gå inn på hva enn du skal se. Nederst i høyre hjørnet skal det være noe som ligner på tekstboble. Trykk på den, så får du opp alternativer 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #4 Skrevet 1. desember 2018 Tusen hjertelig takk, begge to! Jeg fikk det til. Kvelden er reddet Anonymkode: 22804...444 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå