AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #1 Skrevet 1. desember 2018 Hva synes du om mennesker som sier "en må ta det en får". Jeg synes det høres så tafatt ut. Og veldig trist. Hvis en ikke er fornøyd med det en får, hvorfor ta det i det hele tatt? Jeg mener nå både jobber og kjærester. Men jeg gidder ikke å ta det jeg får, dersom jeg faktisk ikke vil ha det. At en ikke får drømmejobben med en eneste gang, det skjønner jeg. De fleste må jobbe seg opp. Anonymkode: 3c799...718 3
origin Skrevet 16. desember 2018 #2 Skrevet 16. desember 2018 Litt irritasjon/frustrasjon i forhold til jobbsøk er det jo men det er mange om beinet i butikkbransjen. Jobber i dag som Renholder. Men ja det kan høres litt tafatt ut
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #3 Skrevet 16. desember 2018 "Ta det en får" handler om å være tilfreds med det livet byr deg. Ikke hele tiden jage etter det som er bortenfor gjerdet, på neste sted, neste jobb, neste partner. Å innbille seg at alt nytt er en oppgradering. Anonymkode: 65eb1...1eb
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #4 Skrevet 12. juli 2021 Jeg forbinder det også med de som ikke vet om eller får til gang til andre muligheter... Anonymkode: e4aff...dc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå