AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #1 Skrevet 1. desember 2018 Hvis du handler mye og har lagt alle varene på båndet, spør du etter pose sånn at du kan begynne å pakke varene mens resten blir scannet inn og før du betaler? Eller står du rett opp og ned og bare venter til varene er ferdig scannet og du kan betale, før du så pakker varene? Anonymkode: 53dd8...e6c
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #2 Skrevet 1. desember 2018 Jeg legger posene fremst med varene fremme sånn at de blir scannet først så jeg fortest kan pakke. Eller så sier jeg "kan jeg få blabla antal poser så jeg kan begynne å pakke" Anonymkode: 3a644...673 1
Glidelås Skrevet 1. desember 2018 #5 Skrevet 1. desember 2018 Oi, jeg står faktisk bare rett opp og ned og venter til jeg kan taste PIN-koden 😄 Og så pakker jeg inn etter at betalingen har gått gjennom.
Salvie Skrevet 1. desember 2018 #6 Skrevet 1. desember 2018 Jeg betaler alltid før jeg pakker ned varene.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #7 Skrevet 1. desember 2018 Jeg venter, betaler, og pakker i medbragt nett. Handler aldri så mye at det vil være noe poeng å starte pakkingen på forskudd. Har ingen problemer med å pakke ferdig før nestemanns varer kommer, bortsett fra i de tilfellene hvor kassadamemannen av en eller annen grunn kjører nestemanns varer ned på samme side så de blir sammenblandet. Men har uansett kontroll på hva som er mitt. Anonymkode: bc1b3...00f
Eneri Skrevet 1. desember 2018 #8 Skrevet 1. desember 2018 Har oftest med meg pose og begynner å pakke for at alt skal gli lettere og fordi jeg syns det er gørr å handle så vil bli fort ferdig. Har jeg ikke med pose, ber jeg om å få noen så jeg kan begynne å pakke. Følger med på båndet så jeg avbryter pakkingen og står klar med kortet når det trengs. NOEN ganger pakker jeg ikke etterhvert, men følger med på prisregistreringen fordi jeg fex har kjøpt en vare som er dårlig prismerket, eller hvis jeg er på en bestemt butikk har i byen der jeg har erfart gang på gang at prisen som scannes inn er feil (ikke oppdatert i registeret ifht reklame som er kommet el plakater i butikken). Prisfeilen er aldri i kundens favør..
Sliten&kjørt52 Skrevet 1. desember 2018 #9 Skrevet 1. desember 2018 (endret) Se Hen som sitter i kassa i øya, -hilse, -hvis problem, -legge opp Neste Kunde "Blokk", Fylle på, -Ny Neste Kunde "Blokk" -se neste kunde i øya, -gi plass. Nesten alltid Pose med meg. A.(CAVE:Fnatt) Endret 1. desember 2018 av Sliten&kjørt51
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #10 Skrevet 1. desember 2018 Om jeg har veldig mye pakker jeg litt, men ser jo ofte at det ender opp med at den som pakker ikke ser at kassen er ferdig å slå inn, så da bruker man ekstra tid alikevel Om jeg skal storhandle tar jeg som regel med samboer og den av oss som betaler spør etter poser så den andre kan pakke Anonymkode: 7640e...a14 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #11 Skrevet 1. desember 2018 Begynner å pakke i medbragte handlenett. Anonymkode: f37df...0fd
Gjest theTitanic Skrevet 1. desember 2018 #12 Skrevet 1. desember 2018 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du handler mye og har lagt alle varene på båndet, spør du etter pose sånn at du kan begynne å pakke varene mens resten blir scannet inn og før du betaler? Eller står du rett opp og ned og bare venter til varene er ferdig scannet og du kan betale, før du så pakker varene? Anonymkode: 53dd8...e6c Ber om poser straks. Pakker raskt og effektivt og er bortimot ferdig når det er tid for å betale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå