Gå til innhold

Drikker du eplecidereddik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørt det skal være så bra.....merker du forskjell? 

Anonymkode: 3cd13...afa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drikker det pga gjentagende uvi,.det hjelper mot det.

Anonymkode: 7d6c9...f3b

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar og godt tips. Ts

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For hva?

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

UVI kommer hovedsaklig av E.Coli bakterier fra endetarmen, hvis du har gjentatte UVI bør du kanskje gjøre noe med hygienen. Unnskyld at jeg sier det, men blir overrasket av at folk faktisk har UVI.

Anonymkode: 461d1...0f2

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Blueblizz skrev:

For hva?

Mye forskjellig....fordøyelse,hud, hår,negler,tarmen....

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eplesidereddik bør ingen drikke. Den er blodfortynnende og kan ha fatale konsekvenser dersom man får en blødning. Økt menstruasjonsmengde er og en konsekvens. 

Anonymkode: 092f9...443

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

UVI kommer hovedsaklig av E.Coli bakterier fra endetarmen, hvis du har gjentatte UVI bør du kanskje gjøre noe med hygienen. Unnskyld at jeg sier det, men blir overrasket av at folk faktisk har UVI.

Så uvitende

Anonymkode: 1f901...263

• Liker 11
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du bør oppdatere deg på temaet uvi. Kunnskapen din er nemlig på nivået man hadde på 1800 tallet, minst.

• Liker 11
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Drikker du det som forebyggende hver dag, eller kun etter sex? Hvordan vann/eplecidereddik forhold bruker du? Visste ikke at det hjalp mot uvi, det er jo supert :)

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Øøøøøh...... får vel forklare det sånn at du kanskje utvider horisonten litt. Når jeg var yngre fikk jeg en urinveisinfeksjon som gikk ubehandlet helt til den nådde nyrene. Etter 1 mnd på sykehus med nyrebekkenbetennelse ble jeg frisk. Problemet i ettertid er at jeg fikk Uvi opptil 3 ganger i måneden. Kan ikke ta så mye antibiotika, så da ble naturkost i stor grad redningen. Nå er jeg 35 og må passe godt på, men takka være blant annet eplecider eddik så klarer jeg meg godt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg drakk det i noen uker før noen år siden for hadde lest det skulle hjelpe på huden og rense kroppen. Etter to uker eller noe fikk jeg hundrevis av små nupper i hele ansiktet så da stoppa jeg. Har i ettertid lest at dette kanskje var renselsesfasen men det så ut som masse minikviser så jeg turte ikke sjansen på at det vedvarte. Husker det også etsa en del i magesekken og endetarmen. 

Men jeg har også brukt det på fotvorte og på mollusker med bomulldott teipet over natten noen dager og det fungerte gull! 

Anonymkode: 80ace...b1c

Skrevet
2 minutter siden, faraniva skrev:

Drikker du det som forebyggende hver dag, eller kun etter sex? Hvordan vann/eplecidereddik forhold bruker du? Visste ikke at det hjalp mot uvi, det er jo supert :)

Der fungere meget bra, om du ikke er så utsatt som meg, holder det gjerne at du drikker det FØR og ETTER sex, gjerne begynn å drikke kvelden før sånn at urinen er fin og sur til du har sex om du skjønner? Jeg tar det hver dag, blander "en klunk" i et vanlig glass med vann, sånn at det smaker mildt av eddiken, prøv deg frem litt, start feks med 3ss kanskje? 

Skrevet

Tar et par tskjeer blandet i et glass vann morgen og kveld for å skape elendig miljø for kreftceller og holde meg kreftfri.

Jeg er ikke en sånn som stoler blindt på kjerringråd og naturmedisin altså. Jeg er blitt operert og har tatt cellegift også for å bli kreftfri men hvorfor ikke gjøre litt ekstra? Bryr meg ikke så mye om  det er placeboeffekten som gjør at det virker:)

Anonymkode: 40379...5fa

• Liker 2
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Eplesidereddik bør ingen drikke. Den er blodfortynnende og kan ha fatale konsekvenser dersom man får en blødning. Økt menstruasjonsmengde er og en konsekvens. 

Jeg tror ikke akkurat de bøtter nedpå. Dette er noe hovedsaklig syke eller mennesker på medisiner burde tenke på

Men jeg tenker man ikke trenger drikke det/ ha det i mat hver dag. Tomater og grønne erter er bra for helsen og bra mot kreft, men man må ikke spise disse to grønnsakene hver eneste dag for å ha positiv effekt. 

Anonymkode: 728a0...74a

Skrevet

Har brukt det i litt matlaging før. Har lest det skal virke blodsukkerregulerende ettersom det jo er fortynnet syre (den totale glykemiske indeksen på måltidet senkes, slik at fordøyelsen av måltidet tar litt lenger tid og man holder seg mett litt lenger) Kilde hvis det trengs. Følte meg litt kvikkere, litt mer energisk og oppfrisket, men dette kan selvsagt også skyldes placebo ;) 

Anonymkode: de124...8ae

Skrevet

Tidligere ble det solgt eplesidereddik tabletter, da det skulle ha en en slankende effekt. 

Anonymkode: 32993...4a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...