Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei! Jeg har funnet meg sååååå stilig en Fornarina skinnjakke, meeeen jeg finner ikke en butikk de selger den på (nå har jeg tråla opp og ned Oslos gater og Trondheims gater). Se http://www.fornarina.com - kan ikke linke direkte til jakka....men det er en brun sånn 60/70 talls jakke med knyting i midja og lommer. Noen som vet hvem som har den?

Videoannonse
Annonse
Gjest borghild
Skrevet

Du får en lik en på loppemarked til 10 kr. Jeg syns denne er øgly bøgly. Åttitallet er forbi nå.

Gjest manic
Skrevet

Den var jo ikke akkurat åttitallet da???

Skrevet

Inne på Fornarina-sidene finner du en knapp som heter "Store locator". Der kan du velge by, og finne adressene til alle som fører Fornarina.

Generelt selges Forarina hos BikBok og Carlings, og det er også endel frittstående butikker som fører merket. Om du går til forhandler, kan de sikkert være behjelpelige med å skaffe/finne ut hvem som fører akkurat den jakken.

Gjest Violetta
Skrevet

Hvordan fant du jakken der inne?? Skjønte ikke bæret... :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som vet om det er gratis å bestille katalogen derfra? Man trenger ikke betale porto?

Gjest gjest1
Skrevet
Hvordan fant du jakken der inne?? Skjønte ikke bæret... :roll:

Hehe! Forferdelig side ja! Klarte ikke å søke mer jeg heller, ble gal av alle de fancy bevegelige tingene. Død over flash!

Skrevet

Fin jakke! Man aner dessverre ikke hvor du får den...

Gjest Anonymous
Skrevet

:o Ga opp å finne den jeg og!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hehe! Forferdelig side ja! Klarte ikke å søke mer jeg heller, ble gal av alle de fancy bevegelige tingene. Død over flash!

Ikke død over Flash, men død over elendige, trege, altfor tunge og stormannsgale sider! Mye vits i å sitte der med bredbånd når siden må loades om igjen og om igjen:/

Ellers tipper jeg at man enten er litt tregere ute i Norge enn "generelt", kanskje jakka kommer etter hvert. Eller at det går an å bestille den via en forhandler?

Gjest Anonymous
Skrevet

Heisann! Jakka var kjempefin - jeg har lett etter den selv. Vært på (bortimot) samtlige Carlings butikker i Oslo, men de tar ikke inn denne jakken (de syntes den var for dyr).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...