Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei, hun jeg var/er sammen med var hos meg et par dager når jeg var alene hjemme. Ting var relativt veldig koselig, og vi ble typ sammen igjen. Det har gått 5 dager, da hun spurte meg i går om jeg skulle på en bursdag til en venninne. Casen var at hun ville møte meg samme dagen jeg skulle i bursdagen, fordi hun ville henge med meg og se på film. Og jeg hadde ikke så veldig lyst til å dra ut, men det var bestevenninna mi så følte jeg hadde en plikt å dra? samtidig som jeg hadde lovt å komme. Jeg sa til å med at hun kunne være med på bursdagen, men det ble jo ikke til det. Sa jeg ikke skulle være lenge, siden jeg skulle på jobb i dag, noe som var sant. 

Men hun ble skikkelig sur, og mente jeg valgte alle andre over henne, noe jeg har hørt veldig ofte før. Men jeg sa hun kunne være med, men jeg sitter med dårlig samvittighet fordi jeg dro. Hun sendte meg også en melding om at hun var helt ferdig med meg, og sa at jeg ikke skulle kontakte henne noe mer, det samme skulle hun. Altså ikke kontakte meg mer, vi var jo sammen kjempe masse bare vi to for et par dager siden, så skjønner ikke hvorfor denne bursdagen var så big deal. Vi er også begge to jenter. Nå har hun også sagt til meg at hun skal møte en fyr til uka som kommer? 😕 æh

Anonymkode: 12b81...61b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ett ord : drama!!

Håper du klarer gå videre. Slik behandling, som du får der, er ikke innafor. Hadde aldri kunne hatt en partner som tok av på en sånn detalj. En må trå sååå forsiktig. Hva ville vært den neste detaljen som fikk henne til å stikke om dere igjen ble sammen ? Håper du kan la henne gå. 

Anonymkode: 56256...4f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...