AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #1 Skrevet 1. desember 2018 Jeg har bestilt disse fra Gant i dag. Må ha boots til hverdags som er varme og enkle å smette på seg. Erfaringer med denne typen? Er de varme, glatte,osv. Spør ikke om de er pene. Jeg tenker praktisk. Anonymkode: c402f...c8d
T-Rex Skrevet 1. desember 2018 #2 Skrevet 1. desember 2018 Jeg kjenner dem ikke, men de ser ut som om du kan trenge en innleggssåle som gir støtte til fotbuen. Koster vel 150-200 og er verdt kronene.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #3 Skrevet 1. desember 2018 1 time siden, T-Rex skrev: Jeg kjenner dem ikke, men de ser ut som om du kan trenge en innleggssåle som gir støtte til fotbuen. Koster vel 150-200 og er verdt kronene. Takk for svar. Noterer med såle. Får se når jeg får de, hvordan sålen er. Anonymkode: c402f...c8d
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #4 Skrevet 2. desember 2018 Det er jo en tro kopi av uggs!! Du ødelegger foten din! Og tenk på hvir mange andre sko du kinne fått til den prisen! Og du; de var grisestygge!! Anonymkode: 7f978...d9c
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #5 Skrevet 2. desember 2018 Det ser jo ut som UGGs det der? Jeg liker sorel, de har forskjellige varme boots. Anonymkode: 63095...19e
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #6 Skrevet 2. desember 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo en tro kopi av uggs!! Du ødelegger foten din! Og tenk på hvir mange andre sko du kinne fått til den prisen! Og du; de var grisestygge!! Anonymkode: 7f978...d9c Hva med å svare på det jeg spør om? 1) Ja, de ligner på UGGS men det var ikke det jeg spurte om. 2) Føttene mine er allerede ødelagte og opererte så jeg behøver noe praktisk 3) Jeg kjøper heller et par enn 5 par fra billigkjeder. Miljø og sånt vet du. 4) Les hva jeg skrev i HI. Ta med deg den grinete tonen og det usympatiske vesenet ditt og hold deg langt unna meg og denne tråden. En haug med utropstegn er forstyrrende!!!! 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det ser jo ut som UGGs det der? Jeg liker sorel, de har forskjellige varme boots. Anonymkode: 63095...19e Prøvde Sorel, men de er for tunge. Og som jeg skrev over, det er ok at de ligner på UGGS. Anonymkode: c402f...c8d
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #7 Skrevet 2. desember 2018 Kjenner ikke til disse skoene, men generelt er jo sko som er helt glatte under en risiko når det er glatt ute. Man bør jo tenke på bruksområde til skoene man kjøper. Det er åpenbart at vintersko skal holde varmen ute i kulden, men varme sko kan fortsatt være upraktiske på vinterstid. Anonymkode: cc203...ae6 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #8 Skrevet 2. desember 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva med å svare på det jeg spør om? 1) Ja, de ligner på UGGS men det var ikke det jeg spurte om. 2) Føttene mine er allerede ødelagte og opererte så jeg behøver noe praktisk 3) Jeg kjøper heller et par enn 5 par fra billigkjeder. Miljø og sånt vet du. 4) Les hva jeg skrev i HI. Ta med deg den grinete tonen og det usympatiske vesenet ditt og hold deg langt unna meg og denne tråden. En haug med utropstegn er forstyrrende!!!! Prøvde Sorel, men de er for tunge. Og som jeg skrev over, det er ok at de ligner på UGGS. Anonymkode: c402f...c8d Jeg er helt enige i at en haug med utropstegn er irriterende. Du bør løre deg rett skriving. Tre utropstegn er nok. Legg merke til at jeg skrev ett etter en setning. Om du er operert så er du faktisk dummere enn du virker som! Da kjøper du deg skikkelige sko. Ikke Uggskopi. Miljø? Hahhhaha!!! ( husk maks tre utropstegn neste gang) Anonymkode: 7f978...d9c
gohege Skrevet 2. desember 2018 #9 Skrevet 2. desember 2018 Har du sett på Ecco sine ukiuk? https://www.zalando.no/ecco-vinterstovler-black-ec111y008-q11.html
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #10 Skrevet 3. desember 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er helt enige i at en haug med utropstegn er irriterende. Du bør løre deg rett skriving. Tre utropstegn er nok. Legg merke til at jeg skrev ett etter en setning. Om du er operert så er du faktisk dummere enn du virker som! Da kjøper du deg skikkelige sko. Ikke Uggskopi. Miljø? Hahhhaha!!! ( husk maks tre utropstegn neste gang) Anonymkode: 7f978...d9c Jeg la til de fire utropstegnene for å markere hvor irriterende dine er. Og du skrev to etter flere setninger. Ett eller tre er regelen. Så der hadde du halvveis rett i teorien, men ikke konsekvent i praksis. Klart det er mer miljøvennlig å kjøpe et par enn flere par som du foreslår? Jeg er ikke av den sorten som storshopper via Wish og Nelly, Ja, operert. Og det er ortoped som anbefaler denne sorten sko i en periode. SÅ vennligst klapp igjen med dine "medisinske" råd. Hvor dum jeg er har du ikke forutsetning for å si noe om. Skal vi si at du er ferdig med dine råd nå? 2 timer siden, gohege skrev: Har du sett på Ecco sine ukiuk? https://www.zalando.no/ecco-vinterstovler-black-ec111y008-q11.html Ja, prøvde de. Men de var for smale for foten min. Anonymkode: c402f...c8d
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #11 Skrevet 3. desember 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg la til de fire utropstegnene for å markere hvor irriterende dine er. Og du skrev to etter flere setninger. Ett eller tre er regelen. Så der hadde du halvveis rett i teorien, men ikke konsekvent i praksis. Klart det er mer miljøvennlig å kjøpe et par enn flere par som du foreslår? Jeg er ikke av den sorten som storshopper via Wish og Nelly, Ja, operert. Og det er ortoped som anbefaler denne sorten sko i en periode. SÅ vennligst klapp igjen med dine "medisinske" råd. Anonymkode: c402f...c8d Der beviste du det inntrykket jeg fikk etter første innlegg!!! Anonymkode: 7f978...d9c
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #12 Skrevet 12. desember 2018 Anbefaler ECCO TRACE LITE på det varmeste. Først syns jeg de var litt for kjedelige utseendemessig og angret- før mine veldig lett frosne føtter fikk gått med de ute og et ord: wow! Kjempe varme. Umulig å fryse i de.. Disse er mye varmere enn standard timberlands med ullsokker under, også har de mye bedre såle under foten i forhold til uggs- så man ikke sklir lett i de. Kan ikke slutte å gå i de nå. Anonymkode: 39158...713
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå