Gjest Nimbi Skrevet 1. desember 2018 #1 Skrevet 1. desember 2018 Hei! Noen her som har Polar M600 sin puls/smartklokke? Er du fornøyd? Den ser så fin ut med mer farger og apper enn det m400 eller m430 har.
Gjest duftlyset Skrevet 1. desember 2018 #2 Skrevet 1. desember 2018 (endret) Veldig glad jeg brukte litt mer penger på M600 framfor m430. Den har grei batterilevetid, gjør meg mer motivert til trening og er vanntett; den kan til og med telle hvor mange meter av hver svømmeart jeg har svømt i bassenget. Allsidig klokke som brukes hver dag. Her får samboer lik til jul. Kjør på, du vil ikke angre! Endret 2. desember 2018 av duftlyset
Gjest Nimbi Skrevet 1. desember 2018 #3 Skrevet 1. desember 2018 44 minutter siden, duftlyset skrev: Veldig glad jeg brukte litt mer penger på M600 framfor m430. Den har grei batterilevetid, gjør meg mer motivert til trening og er vanntett; den kan til og med telle hvor mange meter av hver svømmeart jeg har svømt i bassenget. Allsidig klokke som brukes hver dag. Her for samboer en likens til jul. Kjør på, du vil ikke angre! Så bra å høre! Vurdert m430 også men liker så godt skjermen og fargene på m600 og muligheten for litt apper. samt at den ser litt mer feminin ut ennsom m430. Selv om begge er mer enn stor nok på små armer.
Gjest duftlyset Skrevet 2. desember 2018 #4 Skrevet 2. desember 2018 13 timer siden, Nimbi skrev: Så bra å høre! Vurdert m430 også men liker så godt skjermen og fargene på m600 og muligheten for litt apper. samt at den ser litt mer feminin ut ennsom m430. Selv om begge er mer enn stor nok på små armer. ja, m600 har et robust utseende, men det plager meg ikke i det hele tatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå