Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Bruker stripe etterveksten jevnlig hos frisør og hun prøver å ikke bruk så alt for sterk blondering for å slite minst mulig på håret. 

Der og da ser håret veldig fint ut med kalde, helt lyse striper. Men etter som ukene går så falmer fargen og den blir mer gylden, nesten brun/oransje.

Bruker lilla shampoo men ender med at tuppene blir nesten grå. Og har siden sist striping ikke brukt lillashampo i det hele tatt, og nå er det falmet ganske mye.

Er det vanlig at fargen taper sin kalde og helt lyse farge?

Endret av Nimbi
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har samme problem, og frisøren min sa at det var ganske vanlig iallfall :) Utrolig irriterende!

Skrevet

Ha lillakur der du har stripet og ikke i lengdene til det jevner seg. 

Anonymkode: 382b1...1f2

Skrevet

For å få best mulig effekt bør håret være håndkletørt når du har i lillashampo. Ikke ha i tuppene om de blir grå. 🙂

Anonymkode: a0515...b14

Skrevet

Rart, det holder på mitt hår, til håret klippes av. Bruker å stripe håret av og til, og ganske kalde toner. 

Anonymkode: b1e49...52e

Skrevet

Kanskje du må bruke silver sjampo, eller rensesjampo oftere. Har du fett hår? 

Skrevet

Jeg bruker Matrix Brass Off. Funker mye bedre på rødlige striper enn lilla fugde :)

Anonymkode: 004f5...7e4

Skrevet

Fikk også striper som falmet sist, fikk ta de på ny gratis. Sitter nok lenge i da, men det får så være, merker ikke slitasje annet enn noe i tuppene, men det er lite. De bruker også glansvask etterpå. 

Anonymkode: fee59...198

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...