Gå til innhold

Nå er det alvor!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har sendt ut invitasjonene i dag!!!! Fikk plutselig ganske mange sommerfugler i magen!

Nå er det "på ordentlig",liksom! Gleder meg samtidig som jeg fikk litt små-hetta....Måtte bare få det ut.... :)

Videoannonse
Annonse
Gjest rabiate
Skrevet

Gratulerer!!! :danse:

Håper d blir min tur en gang!!! :)

Lykke til!!!

Skrevet

Oioioi! Så gøy!

Jeg fikk sommerfugler i magen i går... Da ble kirken og lokalet bekrefta, så da visste jeg også at nå begynte det å nærme seg no-turning-back-punktet! :D

Skrevet
Vi har sendt ut invitasjonene i dag!!!! Fikk plutselig ganske mange sommerfugler i magen!

Nå er det "på ordentlig",liksom! Gleder meg samtidig som jeg fikk litt små-hetta....Måtte bare få det ut.... :)

Du skal gifte deg samme dag som meg.... :P

Sente mine ut mandag sist uke og jeg kjenner følelsen... har til og med fått noen svar.... da kiler det enda mer i magen..... :hjerter2: :kvalm:

Jeg er sånn at bare på tanken på å gå ner kirkegulvet gjør meg kvalm..... Tenk alle ser på DEG! :kvalm:

Men bare jeg kommer meg helt opp til min kjære kommer det vel til å gå bra....

Skrevet

Hehe - er litt oppmerksomhetssyk, jeg, så jeg gleder meg enormt til å gå ned midtgangen mens alle ser på meg. :wink:

Ellers var det da jeg satte meg ned og hørte på alle de vakre bryllupsmarsjene her at alt ble virkelig for meg - så for meg oss to foran alteret, den vakre kjolen, gjestene, alt høytidelig og vakkert...

:hjerter:

Da sant det inn hos meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...