Jullan Skrevet 30. mars 2005 #1 Skrevet 30. mars 2005 Vi har sendt ut invitasjonene i dag!!!! Fikk plutselig ganske mange sommerfugler i magen! Nå er det "på ordentlig",liksom! Gleder meg samtidig som jeg fikk litt små-hetta....Måtte bare få det ut....
Gjest rabiate Skrevet 30. mars 2005 #2 Skrevet 30. mars 2005 Gratulerer!!! Håper d blir min tur en gang!!! Lykke til!!!
Kali- Skrevet 30. mars 2005 #3 Skrevet 30. mars 2005 Oioioi! Så gøy! Jeg fikk sommerfugler i magen i går... Da ble kirken og lokalet bekrefta, så da visste jeg også at nå begynte det å nærme seg no-turning-back-punktet! :D
ikka2011 Skrevet 30. mars 2005 #4 Skrevet 30. mars 2005 Vi har sendt ut invitasjonene i dag!!!! Fikk plutselig ganske mange sommerfugler i magen! Nå er det "på ordentlig",liksom! Gleder meg samtidig som jeg fikk litt små-hetta....Måtte bare få det ut.... Du skal gifte deg samme dag som meg.... Sente mine ut mandag sist uke og jeg kjenner følelsen... har til og med fått noen svar.... da kiler det enda mer i magen..... :hjerter2: Jeg er sånn at bare på tanken på å gå ner kirkegulvet gjør meg kvalm..... Tenk alle ser på DEG! Men bare jeg kommer meg helt opp til min kjære kommer det vel til å gå bra....
Minerva Grey Skrevet 30. mars 2005 #5 Skrevet 30. mars 2005 Hehe - er litt oppmerksomhetssyk, jeg, så jeg gleder meg enormt til å gå ned midtgangen mens alle ser på meg. Ellers var det da jeg satte meg ned og hørte på alle de vakre bryllupsmarsjene her at alt ble virkelig for meg - så for meg oss to foran alteret, den vakre kjolen, gjestene, alt høytidelig og vakkert... Da sant det inn hos meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå