AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #1 Skrevet 1. desember 2018 Jeg skal for første gang arrangere nyttårsfest/middag for venner og trenger hjelp til borddekkingen. Jeg er fullstendig blank på slikt 🙈 Hva trenger jeg for et fint festbord? Skal servere kalkun med tilbehør. Noen forslag? Anonymkode: 6d2e6...40f
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #3 Skrevet 1. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sånn. Anonymkode: 24d34...3a9 Jeg har googlet masse, men vil gjerne ha tips til hvordan dere gjør det Skal jeg kjøpe inn absolutt alt som trengs på de bildene så går jeg vel personlig konkurs 😂 Anonymkode: 6d2e6...40f
Roci Skrevet 2. desember 2018 #4 Skrevet 2. desember 2018 (endret) Hva har du av duker, servise, glass, bestikk og lysestaker? Hvilke farger? Bruk det du har som utgangspunkt, man kan gjøre mye med servietter, lys og litt ekstra pynt som ikke koster alllverden🙂 Har du tenkt å sette all maten på bordet, må du ha det i tankene når du planlegger borddekkingen. Endret 3. desember 2018 av Roci 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå