AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #1 Skrevet 1. desember 2018 Vi har en kvinnelig sjef, som er positiv og sosial. Dessverre har hun en tendens til å være litt slarvete, noe som er uheldig for arbeidsmiljøet. Og lar seg lett "kjøpe" av smisk og de som stikker innom kontoret hennes. (Noe som også påvirker fordeling av arbeidsområder). Nå har jeg lagt merke til at hun skriver voldsomme gratulasjoner til noen ansatte, mens andre får bare gratulerer med dagen. Type: Gratulerer så mye med dagen, du hyggelige og dyktige dame! Jeg legger vanligvis ikke merke til sånt, men kjenner at jeg blir provosert over at de som jobber hardest blir minst satt pris på. Mens flere som stadig får klager blir lagt under vingene. Er det greit av en sjef å legge seg på nivå med de andre ansatte? Og å uttale seg om andres profesjonalitet eller personlige egenskaper? Anonymkode: ab105...2de 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #2 Skrevet 1. desember 2018 og derfor bør en ikke være venn med sjefen sin på FB........ Anonymkode: 1e309...61a 7
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #3 Skrevet 1. desember 2018 For så vidt enig, men når alle de 30 andre på jobb er venner på face... Kjente jeg fikk lyst til å slette henne i dag, da hun skrev meget ulikt på to ulike kollegaer som har bursdag. Ts Anonymkode: ab105...2de
Daria Skrevet 1. desember 2018 #4 Skrevet 1. desember 2018 At man ha et nærmere og mer personlig forhold til noen kollegaer enn andre, og derfor også skrive mer personlig til dem på fb, er vel både normalt og naturlig? Å kalle det forskjellsbehandling synes jeg blir voldsomt. Noen slår også om seg med store ord og overdådige komplimenter i sosiale medier, uten at det betyr så mye i praksis. 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #5 Skrevet 2. desember 2018 Sånn er arbeidslivet i dag. De med de mest slitsomme, men kanskje viktige oppgavene som ikke er så synlige og tar så mye plass av seg jobber seg i hjel. Og ja, det narsissistiske arbeidslivet i dag består av intriger, drama, forskjellesbehandling og trynefaktor. Fagfolk med stolthet for det arbeidet som gjøres teller lite. Spis eller bli spis som det er i naturen. Anonymkode: dfe1a...9cb
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #6 Skrevet 2. desember 2018 Dette er ikke noe å bruke energi på... Anonymkode: c3ef3...fad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå