Thomasine Skrevet 30. mars 2005 #1 Skrevet 30. mars 2005 Noen som vet når Id-feiringen faller i skoleåret 2005/2006? Evt. hvor jeg kan finne det ut. Kan alltids kontakte den pakistanske ambassaden, tenkte jeg skulle se om det var noen "glupe" KG'ere som kunne hjelpe først...
Gjest gjest1 Skrevet 30. mars 2005 #2 Skrevet 30. mars 2005 I fjor var den 14.11, så da blir den kanskje rundt 03.11 i år?
Gjest Blyantspisser Skrevet 17. april 2005 #3 Skrevet 17. april 2005 Veit ikke jeg, men det er jo to ider. Mener du begge? Skal du markere id på noen måte? I tilfelle hvordan? Jeg jobber i barnehage med noen 2.generasjons pakistanske barn og har også lyst til å markere eid. Har du noen tips?
Thomasine Skrevet 17. april 2005 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2005 Hei! i første omgang trengte jeg datoene til å lage en årsplan, men etterhvert regner jeg med at jeg skal være med å markere dagen...?! Først og fremst ville jeg vel snakket med foreldrenen til de det gjelder. Foreldre kan ofte bidra mere enn man tror, og når man interesserer seg for andres tradisjoner og merkedager er det ekstra positivt for mange!! Lage pynt, kanskje få en smakebit av mat de spiser og lese historier tilrettelagt for barna er fint. Kanskje noen kan kommer å fortelle litt fra sine feiringer? Ta en titt her: http://64.233.183.104/search?q=cache:7GOht...arnehagen&hl=no Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå