Gå til innhold

gulvøvelser hjemme

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hvis man tar noen øvelser hver eneste dag hjemme på gulvet, det skal vel kunne gi noen resultater snarest det? skal kun stramme opp musklene ikke forbrenne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar noen få øvelser foran tv'en hver kveld. Merker det på rumpa allerede!! Jeg er av den typen som fort kjeder seg med trening, dessverre, så jeg tar ikke mange i strekk!!

20 situps... :oops:

20 hvor jeg løfter rumpa ( bena høyt)

20 løft lårløft utvendig ( klarer ikke forklare... :oops: ) med hvert ben

20 lårløft innvendig ( klarer ikke forklare her heller... :oops: ) med hvert ben

20 ryggløft

20 beinløft når jeg står på alle fire! Kaster bena bakover!!

Uansett, ikke mye, men håper at det synes litt til sommeren iallefall! ;):)

Mulig det bare er innbildning, men jeg synes jeg etter 4 uker har fått litt "høyere" rumpe!! ;):)

Skrevet

Man skal vel ikke trene styrketrening hver kveld,vel? Selv om det bare er "hjemmetrening" sliter det på usklene. man bør ikke trene de samme musklene mer enn annenhver dag!Bare ett tips lissom... :wink:

Skrevet
Man skal vel ikke trene styrketrening hver kveld,vel? Selv om det bare er "hjemmetrening" sliter det på usklene. man bør ikke trene de samme musklene mer enn annenhver dag!Bare ett tips lissom... :wink:

slik trening kan man gjøre hver dag. er ikke værre enn å gå og bevege seg litt fort hver dag ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...