Gå til innhold

pleier lekekassen ha gratis frakt før jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om lekekassen.no pleier å ha gratis frakt på varene før jul? Skulle hatt en leke til 87 kr til julestrømpen som sønnen min har så lyst på,men å betale 150 kr for varen bare pga at jeg må betale frakt er dessverre ikke aktuelt. Vet at mange nettbutikker har gratis frakt noen dager i Desember for å lokke til seg kunder,men husker ikke om lekekassen pleier å ha det tilbudet.Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Er vel fri frakt over 1000 kr.

Anonymkode: a8f6f...2ef

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor tenker du at de skal gidde å sende den gratis når du selv mener det ikke er verdt det? Sjekk nettsiden.

Anonymkode: 11454...aa8

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tenker du at de skal gidde å sende den gratis når du selv mener det ikke er verdt det? Sjekk nettsiden.

For ett idiotisk svar! Mange nettbutikker velger å ha gratis frakt før jul for å lokke kunder til å ta julehandelen hos deres nettbutikk.Selvsagt velger kunder å heller bestille av en nettbutikk som har en helg med gratis frakt enn en der du må betale en god del i frakt hvis du bestiller mye.

Anonymkode: 68cc0...539

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Er vel fri frakt over 1000 kr.

Det hjelper ikke mye når jeg kun skal ha en ting til 87 kr :P

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For ett idiotisk svar! Mange nettbutikker velger å ha gratis frakt før jul for å lokke kunder til å ta julehandelen hos deres nettbutikk.Selvsagt velger kunder å heller bestille av en nettbutikk som har en helg med gratis frakt enn en der du må betale en god del i frakt hvis du bestiller mye.

Gratis frakt over 1000.

• Liker 1
Skrevet

Det hjelper ikke mye når jeg kun skal ha en ting til 87 kr :P

Ditt problem :)

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Idiotisk svar? Noe til 87 kr kan ikke regnes som julehandel.

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Idiotisk svar? Noe til 87 kr kan ikke regnes som julehandel.

Nå gjør du deg selv dum! De fleste som bestiller der kjøper nok en god del i samme slengen.Jeg har flere ganger bestillt fra lekekassen selv i år for å kjøpe julegaver men da var de utsolgt for leken som sønnen min ønsket seg.Nå når de har den på lageret så ønsket jeg å kjøpe den om nettbutikken skulle ha gratis frakt før jul. Gidder ikke betale nesten like mye i frakt som for selve leken!

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke svare høflig så la vær å svare i det i hele tatt!

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du svart dette hvis du møtte ts i virkeligheten? Det koster så lite å være hyggelig. Eller la vær å svar! 

Anonymkode: 0c1a8...9d1

• Liker 1
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå gjør du deg selv dum! De fleste som bestiller der kjøper nok en god del i samme slengen.Jeg har flere ganger bestillt fra lekekassen selv i år for å kjøpe julegaver men da var de utsolgt for leken som sønnen min ønsket seg.Nå når de har den på lageret så ønsket jeg å kjøpe den om nettbutikken skulle ha gratis frakt før jul. Gidder ikke betale nesten like mye i frakt som for selve leken!

Det er du som er dum som ikke forsår profitt. De som kjøper mye får selvsagt gratis frakt. Alle butikker har en minstegrense du må handle for for å få gratis frakt, siden det tross alt skal lønne seg.

Det jul snart. La ungen få leken han virkelig ønsker seg.

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er du som er dum som ikke forsår profitt. De som kjøper mye får selvsagt gratis frakt. Alle butikker har en minstegrense du må handle for for å få gratis frakt, siden det tross alt skal lønne seg.

Det jul snart. La ungen få leken han virkelig ønsker seg.

Han får playstation 4 og favorittspillet så det overhodet ikke synd i han,synes det er dyr nok gave til en 7 åring.Hadde bare tenkt å gi en liten gave i julestrømpen som han kan leke med så ventetiden går litt fortere,men når frakten er nesten like dyr som leken så dropper jeg det heller.Men godteri blir det selvsagt i julestrømpen uansett.

Skrevet

Han får playstation 4 og favorittspillet så det overhodet ikke synd i han,synes det er dyr nok gave til en 7 åring.Hadde bare tenkt å gi en liten gave i julestrømpen som han kan leke med så ventetiden går litt fortere,men når frakten er nesten like dyr som leken så dropper jeg det heller.Men godteri blir det selvsagt i julestrømpen uansett.

Ingen krise da nei😊

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du svart dette hvis du møtte ts i virkeligheten? Det koster så lite å være hyggelig. Eller la vær å svar! 

Jeg er så enig med deg! :)

At nettbutikken ikke har gratis frakt før jul er selvsagt helt greit,men å skrive at det blir mitt problem er både uhøflig og unødvendig svar.

Skrevet

Du kan jo sjekke facebooksiden deres og se om de hadde fri frakt i desember i fjor. 

Min erfaring med norske nettbutikker er at fri frakt-tilbud uten en minimumssum man må bestille for ikke er så vanlige. Unntaket er de som opererer med fast gratis frakt. 

Hva er det du skal kjøpe da? Kan du finne det i en lokal lekebutikk?

Skrevet
9 minutter siden, Zinatara skrev:

Du kan jo sjekke facebooksiden deres og se om de hadde fri frakt i desember i fjor. 

Min erfaring med norske nettbutikker er at fri frakt-tilbud uten en minimumssum man må bestille for ikke er så vanlige. Unntaket er de som opererer med fast gratis frakt. 

Hva er det du skal kjøpe da? Kan du finne det i en lokal lekebutikk?

Husker det var flere som hadde gratis frakt i fjor før jul uten noe minimumsum,bestillte fra toysrus i fjor nettop pga at jeg slapp å betale frakt.Bestilte da for ca 800 kr,men var fortsatt under 1000 kr.Men da hadde de enten bare en dag med gratis frakt eller så var det en hel helg,husker ikke helt.Dessverre er det bare lekekassen som har den leken han ville ha.

Stemmeforvrenger faktisk :P En kamerat av han har den,å de ler,tuller og har det så gøy med den.Så nå ønsket sønnen min også en. Andre butikker selger den også men da mye dyrere.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke svare høflig så la vær å svare i det i hele tatt!

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, selvfølgelig, såpass bør du tåle å høre. Det er jo ditt problem at du ikke vil betale frakten. Kjøp den et annet sted eller betal dersom den ikke er å oppdrive andre steder. Nå hjalp jeg deg til å med å løse dette :)

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, selvfølgelig, såpass bør du tåle å høre. Det er jo ditt problem at du ikke vil betale frakten. Kjøp den et annet sted eller betal dersom den ikke er å oppdrive andre steder. Nå hjalp jeg deg til å med å løse dette :)

Javel men nok diskusjon om det.

Skrevet

Vi bestiller mye fra Lekekassen rundt jul og har aldri opplevd fri frakt utover at man får fri frakt ved kjøp over 1000 kr. Fri frakt for sånne småkjøp som det du vil gjøre betyr i praksis tap for butikken, så jeg regner med du skjønner at dette ikke er noe de kan drive med i særlig grad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...