AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #1 Skrevet 1. desember 2018 vi var venner lenge før vi fikk følelser for hverandre. Jeg tok ikke steget, ikke han heller. Han innrømmet først et par år etterpå at han hadde følelser for meg. Men han hadde allerede flyttet langt bort for å studere, mens jeg enda jobber. Han traff en jente på studiet som han ble sammen med. Jeg fikk følelser for en annen mann. Vi har holdt kontakten, som venner. Dama hans har møtt meg og det plager ikke henne at vi har kontakt. Jeg har heller ingen baktanker om å prøve å få han tilbake, for jeg har ingen følelser for han. Men han er en av mine beste venner, vi har masse gode minner sammen, jeg kan være meg selv 100% sammen med han og han virker interessert i å ha meg i livet sitt. De fleste mennesker føler jeg ikke at jeg er på bølgelengde nok med til å faktisk holde kontakten med dem. De blir bare "der og da" mennesker. Men jeg er bare litt redd for at han kan ha føleser for meg, eller at han lever med en slags innstilling om at han vil velge meg. Han er riktig for meg på mange måter. Jeg er jo så avslappet sammen med han, han dømmer meg ikke enda han vet at jeg sliter, selv om han selv går et prestigestudie. Vi er en naturlig match. Men jeg tok ikke steget den tiden jeg var forelsket i han. Og følelsene gikk over. Jeg liker ikke å tro at han vil velge meg over henne, og jeg håper at de to har det fint sammen. Jeg har ingen som helst baktanker om å ødelegge forholdet deres. Men noen her som vet hva sjansen kan være for at han egentlig liker meg? Det er mest han som tar initiatv, han legger til rette slik at vi kan treffes. Anonymkode: a36d8...d8a
solmåneogstjerner Skrevet 1. desember 2018 #2 Skrevet 1. desember 2018 Avslutt nå ihvertfall forholdene deres før dere går veien mot hverandre. Selvsagt er det godt mulig at han vil mer med deg. Virker som du vil det også. 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #3 Skrevet 1. desember 2018 Akkurat nå, solmåneogstjerner skrev: Avslutt nå ihvertfall forholdene deres før dere går veien mot hverandre. Selvsagt er det godt mulig at han vil mer med deg. Virker som du vil det også. nei jeg vil IKKE bli kjæresten hans. Anonymkode: a36d8...d8a
solmåneogstjerner Skrevet 1. desember 2018 #4 Skrevet 1. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: nei jeg vil IKKE bli kjæresten hans. Anonymkode: a36d8...d8a Så du vil ikke bli sammen med ham men du tenker på ham og responderer når han tar kontakt? Og du tenker såpass mye på det at du legger ut dette innlegget? Si ifra (igjen -kanskje?) om at du har kjæreste og at du ikke er interessert.
Gjest O.G. Skrevet 2. desember 2018 #5 Skrevet 2. desember 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: nei jeg vil IKKE bli kjæresten hans. Anonymkode: a36d8...d8a Da kutter du ut å nøre under kontakten mellom dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå