AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #1 Skrevet 1. desember 2018 Hei. Helt siden jeg var barn, har jeg alltid fått påvist at kroppen min har jernmangel ved hver blodprøve. Nå har jeg gått på jerntilskudd ca to mnd, og verdiene mine var bra på den siste prøven. Dette vet jeg fordi lengen nevnte kun at jeg manglet vitamin D. Jeg vet ikke hva mitt nivå er når det kommer til jern. Det er uheldig å ha for høy jernverdi i kroppen, og føler meg ikke komfortabel på å ta dem daglig lenger. Hvis jeg kun går på jerntilskudd under menstruasjonen, vil dette hjelpe med å holde nivået stabilt? Bruker forresten Nycoplus Ferro-Retard 100 mg. Jeg har kraftig mens, og har hatt mensen siden jeg var 10 år. Håper noen som er i en lignende situasjon som har funnet en bra rutine ønsker å dele det med meg. Tar imot alle råd 😊 Anonymkode: 30c75...939
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #2 Skrevet 1. desember 2018 Ser at det ble publisert i feil tråd, burde nok vært i kropp og helse tråden. Anonymkode: 30c75...939
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #3 Skrevet 1. desember 2018 Hva med å spørre legen? Anonymkode: b8dc3...e59 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå