Meg.meg Skrevet 1. desember 2018 #1 Skrevet 1. desember 2018 Jeg vurderer å lage det neste uke. Det er lenge siden jeg har laget det, men synes at det smaker veldig godt, så tenkte jeg skulle lage i år. Problemet er at jeg har helt glemt når vi pleide å lage pepperkakehus. Jeg liker at det er litt gammelt også. Tenkte å «knuse» det i romjulen. spørsmålet mitt er derfor; når pleier dere å lage pepperkakehus, og er deg for tidlig å lage det neste uke?☃️
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #3 Skrevet 1. desember 2018 Lag det tidligst mulig, for mest mulig glede! 😊 Anonymkode: c531d...514 1
Gjest supernova_87 Skrevet 2. desember 2018 #6 Skrevet 2. desember 2018 Jeg tenkte å prøve meg på det neste helg! Skal nok få til et slags hus! Og så må man virkelig passe så man ikke brenner seg!
Arkana Skrevet 2. desember 2018 #7 Skrevet 2. desember 2018 Vi lager det omtrent halvveis i desember. Vi spiser pepperkakehuset, så greit at det ikke har samlet ukevis med støv. Vi prøver å lage en ny type pepperkakehus hvert år. I fjor laget vi Mummihuset. I år skal vi lage et lite pepperkakehus til hver så det blir som en landsby.
twig Skrevet 2. desember 2018 #8 Skrevet 2. desember 2018 Vi har pleid å lage første søndag i advent. I dag rakk vi det ikke, så det blir iløpet av uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå