AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #1 Skrevet 1. desember 2018 Jeg er ute etter et falskt juletre som ser helt ekte ut. Uten påmonterte lys. Helst gran, og tett og fin. Over 2 meter. Hvor får jeg tak i dette? Blir takknemlig for svar! Anonymkode: 21140...170
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #2 Skrevet 2. desember 2018 Plantasjen har noen fine, verdt å ta en kikk. Ellers selger ofte Coop Bygg Anonymkode: 2615a...feb
Lulu21 Skrevet 2. desember 2018 #4 Skrevet 2. desember 2018 (endret) Hageland ja! Har hatt masse fint tidligere år hvertfall. (Men de har vel alle påmonterte lys tror jeg) Endret 2. desember 2018 av Lulu21
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #5 Skrevet 2. desember 2018 Vi ble lei av å tilbringe julen med høysnue, og gikk endelig til innkjøp av "Dovre" fra Hageland i fjor, og er veldig fornøyd med det. Det er litt blasst i fargen, men det tenker man ikke over når lys og pynt kommer på. Det ser ellers naturtro ut, og mistet veldig lite "nåler" da vi satte det opp. Vi valgte varianten som var 210 cm høyt, og uten fastmontert lyslenke på. Anonymkode: 79066...ac4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå