Gå til innhold

Pizza Norge vs Sverige

Fremhevede innlegg

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spiser det ikke hverdag, svensker setter husmannskost og svensk mat foran alt annet. Mosbricka er bedre enn sjokaladeboller og cola.

Anonymkode: 0afcd...c9c

Ja, spiser du mye av det så skjønner jeg hvorfor du er som du er. Bare shit den svenske maten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
57 minutter siden, wintergirl skrev:

Ja, spiser du mye av det så skjønner jeg hvorfor du er som du er. Bare shit den svenske maten.

Spiser lite av det. Men jeg vil  påpeke at mosbricka eller en kebabpizza er bedre til lunsj enn hva 4 tørre skiver med kneippbrød med brunost er, eller hva sjokoboller og cola er.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Spiser lite av det. Men jeg vil  påpeke at mosbricka eller en kebabpizza er bedre til lunsj enn hva 4 tørre skiver med kneippbrød med brunost er, eller hva sjokoboller og cola er.

Bare det du påstår her beviser at du ikke kan noe som helst

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er et lite mindretall som spiser kneipp med brunost. Det er ikke vanlig kost, kanskje helgekos for de som liker brunost. Hjemmelagd brød med masse godt innhold og med godt pålegg, velger jeg over pizza og fastfood anytime. Vil tro det er dine spisevaner det er noe i veien med, og spesielt sunt er det heller ikke. 

Anonymkode: 00b60...18b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...