AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #1 Skrevet 1. desember 2018 finner ingenting som kan låse den opp, så jeg må få noen til å hjelpe meg, men er det slik en må betale for? Anonymkode: 542c2...43a
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #2 Skrevet 1. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: finner ingenting som kan låse den opp, så jeg må få noen til å hjelpe meg, men er det slik en må betale for? Anonymkode: 542c2...43a Hvilken leverandør har du? Telenor og telia har pukkodene liggende på mine sider. Det samme mener jeg alle andre også har. Power er flinke til å ta seg betalt for å hjelpe. Kan du gå i en Telenor eller Teliabutikk får du ofte hjelp med mye gratis. Men da må du være abn. hos dem. Anonymkode: e94cd...fa7
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #3 Skrevet 1. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvilken leverandør har du? Telenor og telia har pukkodene liggende på mine sider. Det samme mener jeg alle andre også har. Power er flinke til å ta seg betalt for å hjelpe. Kan du gå i en Telenor eller Teliabutikk får du ofte hjelp med mye gratis. Men da må du være abn. hos dem. Anonymkode: e94cd...fa7 det er ingen der jeg bor 😛 Altså, jeg skal sette mitt nye sim kort inn i iphonen, og det er et annet nr enn hva jeg hadde hos telenor. Iphonen er låst til telenor, men avtalen er over for lenge siden og nr er oppsagt. Anonymkode: 542c2...43a
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #4 Skrevet 1. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: det er ingen der jeg bor 😛 Altså, jeg skal sette mitt nye sim kort inn i iphonen, og det er et annet nr enn hva jeg hadde hos telenor. Iphonen er låst til telenor, men avtalen er over for lenge siden og nr er oppsagt. Anonymkode: 542c2...43a Da skal det være en egen opplåsingskode for å låse opp iphonen. Ring Telenor på 915 09 000 og be dem om hjelp. De skal hjelpe deg med å finne frem til koden. Ha penn og papir klart. Power er vel ikke åpne før på mandag? Anonymkode: e94cd...fa7 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #5 Skrevet 1. desember 2018 https://www.telenor.no/privat/kundeservice/mobilhjelp/operatorlas/ Her kan du også lese. Anonymkode: e94cd...fa7 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #6 Skrevet 1. desember 2018 Takk! Men hvis jeg sa opp telenor nr mitt for lenge sien, har jeg fremdeles bruker på telenor da? hva skjer med det gamle nr? Jeg risikerer vel ikke å aktivere nr igjen slik at jeg igjen må betale for abonementet jeg hadde? Nå prøvde jeg uansett, og det kommer ingen sms. Nummeret er jo ikke lenger i bruk av meg. Jeg har et annet nr, med Talkmore, og det kortet er i en annen telefon. Anonymkode: 542c2...43a
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #7 Skrevet 1. desember 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk! Men hvis jeg sa opp telenor nr mitt for lenge sien, har jeg fremdeles bruker på telenor da? hva skjer med det gamle nr? Jeg risikerer vel ikke å aktivere nr igjen slik at jeg igjen må betale for abonementet jeg hadde? Nå prøvde jeg uansett, og det kommer ingen sms. Nummeret er jo ikke lenger i bruk av meg. Jeg har et annet nr, med Talkmore, og det kortet er i en annen telefon. Anonymkode: 542c2...43a Da må du ringe telenor. Anonymkode: e94cd...fa7
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #8 Skrevet 2. desember 2018 Har du sjekket at telefonen faktisk er operatørlåst? De sluttet med sånn for flere år siden. Putt i det nye kortet og se om det virker. Anonymkode: e865e...fd2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #9 Skrevet 2. desember 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du sjekket at telefonen faktisk er operatørlåst? De sluttet med sånn for flere år siden. Putt i det nye kortet og se om det virker. Anonymkode: e865e...fd2 Sim kort låst stod det bare, nei jeg har ikke prøvd å putte inn det nye sim kortet enda Anonymkode: 542c2...43a
stan Skrevet 2. desember 2018 #10 Skrevet 2. desember 2018 På 1.12.2018 den 18.07, AnonymBruker skrev: Takk! Men hvis jeg sa opp telenor nr mitt for lenge sien, har jeg fremdeles bruker på telenor da? hva skjer med det gamle nr? Jeg risikerer vel ikke å aktivere nr igjen slik at jeg igjen må betale for abonementet jeg hadde? Nå prøvde jeg uansett, og det kommer ingen sms. Nummeret er jo ikke lenger i bruk av meg. Jeg har et annet nr, med Talkmore, og det kortet er i en annen telefon. Anonymkode: 542c2...43a Nei ingen fare for å plutselig få et ekstra abonnement. Nummeret ditt er nok resirkulert. Prøv simkortet i den nye mobilen. De fleste bindinger de siste årene er rent juridiske og selve enheten er ikke låst.
Chablis Skrevet 2. desember 2018 #11 Skrevet 2. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sim kort låst stod det bare, nei jeg har ikke prøvd å putte inn det nye sim kortet enda Anonymkode: 542c2...43a Dersom du har fått nytt simkort så er det dette du skal bruke. Det gamle ble sperret da det ble ført over til ny leverandør. Pinkode finner du på plaskortet du trykket simkortet ut fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå