AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #1 Skrevet 1. desember 2018 Det blir så raskt støvete her, og jeg får så vondt i ryggen av å bruke støvsugeren. (Får lett vondt i ryggen ellers og.) Vet ikke om alle støvsugere er sånn, men den suger seg fast til gulvet på en måte, så det blir tungt. Tror dere det går greit å bruke tørrmopp istedet? Får man fjernet støvet like bra da? Anonymkode: add82...609
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #2 Skrevet 1. desember 2018 Tørrmopp fjerner støv mye bedre enn støvsuger. Moppen trekker til seg støvet og holder på det. Fra støvsugeren blåses ganske mye av støvet ut igjen, også om filtrene og posene er nye og støvsugeren er moderne. Støvsuger bør derfor brukes på tepper og møbler, ikke på glatte overflater. Anonymkode: 59821...90b 1
Resignert Skrevet 1. desember 2018 #3 Skrevet 1. desember 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Vet ikke om alle støvsugere er sånn, men den suger seg fast til gulvet på en måte, så det blir tungt. Anonymkode: add82...609 Det er vel en velger på munnstykket, for teppegulv eller glatte gulv. Bruk den, så går det kanskje lettere. (Altså at børstene er i kontakt med gulvet på glatte gulv, men ikke på tepper) 1
Gjest IommI Skrevet 1. desember 2018 #4 Skrevet 1. desember 2018 (endret) Jeg kunne ikke levd uten støvsuger. (Har hund som røyter helt jævlig). Du kan helt sikker kun moppe, hvis du ikke har mye hybelkaniner og hår. Endret 1. desember 2018 av IommI
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #5 Skrevet 1. desember 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det blir så raskt støvete her, og jeg får så vondt i ryggen av å bruke støvsugeren. (Får lett vondt i ryggen ellers og.) Vet ikke om alle støvsugere er sånn, men den suger seg fast til gulvet på en måte, så det blir tungt. Tror dere det går greit å bruke tørrmopp istedet? Får man fjernet støvet like bra da? Anonymkode: add82...609 Kjøp deg heller en robotstøvsuger. Den tar med seg langt mer støv enn en mopp gjør. Anonymkode: 18230...b1d 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #6 Skrevet 1. desember 2018 Invester i en god robotstøvsuger. Har også dyr. Denne går automatisk 12-14 hver dag mens vi er på jobb. Behøver kun å støvsuge over møbler innimellom. Anonymkode: 01a41...d15 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #7 Skrevet 1. desember 2018 Det går kjempefint! Hvis du bruker tørr akrylmopp f.eks så suger disse støv som bare det. Støvsug moppen når det trengs. Anonymkode: 5706a...ff3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #8 Skrevet 1. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det går kjempefint! Hvis du bruker tørr akrylmopp f.eks så suger disse støv som bare det. Støvsug moppen når det trengs. Anonymkode: 5706a...ff3 Hvor får man kjøpt akrylmopp? Har ikke dyr, er meg og et barn som bor her, men blir likevel veldig fort støvete. Anonymkode: add82...609
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #9 Skrevet 1. desember 2018 5 timer siden, IommI skrev: Jeg kunne ikke levd uten støvsuger. (Har hund som røyter helt jævlig). Du kan helt sikker kun moppe, hvis du ikke har mye hybelkaniner og hår. Vi har hund og det er me enklere å moppe over gulvet med sånne engangsmopper med grønnsåpe på enn å støvsuge hele tiden. Anonymkode: 984bd...4a5
Gjest IommI Skrevet 1. desember 2018 #10 Skrevet 1. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har hund og det er me enklere å moppe over gulvet med sånne engangsmopper med grønnsåpe på enn å støvsuge hele tiden. Anonymkode: 984bd...4a5 Da får du fortsette med det. Jeg foretrekker uansett å støvsuge før jeg vasker over gulvene.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #11 Skrevet 2. desember 2018 På 1.12.2018 den 16.11, AnonymBruker skrev: Hvor får man kjøpt akrylmopp? Har ikke dyr, er meg og et barn som bor her, men blir likevel veldig fort støvete. Anonymkode: add82...609 Det var visst ikke så enkelt å finne for privatpersoner, men da anbefaler jeg en vanlig mopp med endel garn i kantene. Som f.eks https://www.staples.no/koster-mopper-og-botter/cbs/706002.html?promoCode=&Effort_Code=WW&Find_Number=706002&m=0&isSubscription=False Vanlig mikrofibermopp er også bra men jeg foretrekker de med garn personlig. De holder på litt mer. Anonymkode: 5706a...ff3
Gjest Gagaen Skrevet 4. desember 2018 #12 Skrevet 4. desember 2018 Einaste slik eingongsgreier eg bruker er Jif Støvmopp, den tar hår og støv heilt perfekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå