AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #1 Skrevet 1. desember 2018 Nesten alle de trusene jeg kjøper sklir inn i rumpa.. hva slags truser er det man skal se etter som ikke gjør det og er litt bredere bak? Er det truser, bikini, hipster (hipster kjøpte jeg sist og den går inn i rumpa), boxer, brazilian osv? Anonymkode: 5e7e9...fc0
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #2 Skrevet 1. desember 2018 Hvis truser egentlig er for små for meg så sklir de opp. Prøv en størelse større selv om du mener at de du har passer Anonymkode: 8e6fa...8df 1
Ullvott Skrevet 1. desember 2018 #3 Skrevet 1. desember 2018 Vanlige truser og hipstere kryper ikke inn i rumpa hvis størrelsen er riktig. Både for store og for små truser kan være ubehagelige på den måten.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #4 Skrevet 1. desember 2018 Akkurat nå, Ullvott skrev: Vanlige truser og hipstere kryper ikke inn i rumpa hvis størrelsen er riktig. Både for store og for små truser kan være ubehagelige på den måten. Hmm, men er det sånne at hipstere kun finnes i en "modell" eller finnes det hipstere som er brede bak og hipstere som er mer string? Vet ihvertfall at de finnes i lavt liv, høyt liv Jeg er 155cm og 42kg og alle mine klær kjøper jeg i xs. Mange gensere blir til og med egentlig for store i xs.. så jeg tror egentlig ikke at en truse i small kommer til å passe bedre for da vil de bli alt for stor over magen.. Anonymkode: 5e7e9...fc0
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #5 Skrevet 2. desember 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hmm, men er det sånne at hipstere kun finnes i en "modell" eller finnes det hipstere som er brede bak og hipstere som er mer string? Vet ihvertfall at de finnes i lavt liv, høyt liv Jeg er 155cm og 42kg og alle mine klær kjøper jeg i xs. Mange gensere blir til og med egentlig for store i xs.. så jeg tror egentlig ikke at en truse i small kommer til å passe bedre for da vil de bli alt for stor over magen.. Anonymkode: 5e7e9...fc0 Til damer så brukes begrpene hipster og boxer brukes litt om hverandre. Hipster er selvfølgelig aldri string. Anonymkode: 1dee4...224
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #6 Skrevet 2. desember 2018 Personlig opplevde jeg alltid at truser skled inn da jeg var mer utrent (mykere rumpe), men etter at bakdelen ble stram sitter det fint der jeg plasserer det! Anonymkode: 35721...897
Martine010 Skrevet 2. desember 2018 #7 Skrevet 2. desember 2018 Jeg har samme erfaring som det skrives om over her, når jeg begynte å trene så satt plutselig alle trusene mine bedre. Noen av sloggi sine modeller sklir ingen steder på meg. Men det er ikke alle som liker dem da.
Gjest shadowofthewind Skrevet 2. desember 2018 #8 Skrevet 2. desember 2018 Har det samme problemet selv. Finner aldri noen gode som sitter på plass.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #9 Skrevet 2. desember 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Personlig opplevde jeg alltid at truser skled inn da jeg var mer utrent (mykere rumpe), men etter at bakdelen ble stram sitter det fint der jeg plasserer det! Anonymkode: 35721...897 Samme her. Anbefaler sykling. Anonymkode: 22477...d95
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #10 Skrevet 3. desember 2018 Har jeg aldri opplevd. Anonymkode: 59801...8b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå