Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en gave på faktura fra elkjøp, og den må byttes. Får han pengene igjen eller får jeg "slettet" fakturaen? 

Anonymkode: 75f9d...773

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpte en gave på faktura fra elkjøp, og den må byttes. Får han pengene igjen eller får jeg "slettet" fakturaen? 

Hva mener du her? 

Har du kjøpt noe hos Elkjøp så angår da ikke det Santantader selv om du har brukt kort fra Sanrander. 

Fakturaene får du uansett om de står med kroner 0 eller kr. 10 000, når det gjelder kredittkort. 

Om Elkjøp gir deg pengene tlbake på kortet til Santtander, eller ikke fakturaen fra dem får du, garantert. Din jobb er å følge med på saldoen på kortet. 

Anonymkode: 54d6d...9e0

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du her? 

Har du kjøpt noe hos Elkjøp så angår da ikke det Santantader selv om du har brukt kort fra Sanrander. 

Fakturaene får du uansett om de står med kroner 0 eller kr. 10 000, når det gjelder kredittkort. 

Om Elkjøp gir deg pengene tlbake på kortet til Santtander, eller ikke fakturaen fra dem får du, garantert. Din jobb er å følge med på saldoen på kortet. 

Klar over det

Men får han pengene tilbake, eller en tilgodelapp, og ser han at varen er kjøpt på faktura. Det er altså en gave som mottaker vil bytte 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klar over det

Men får han pengene tilbake, eller en tilgodelapp, og ser han at varen er kjøpt på faktura. Det er altså en gave som mottaker vil bytte 

Ingen som vet? 

Skrevet

Elkjøp driver ikke å svarer på kvinneguiden. Du får kontakte butikken og spørre, på mandag. 

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Elkjøp driver ikke å svarer på kvinneguiden. Du får kontakte butikken og spørre, på mandag. 

Herregud, trenger ikke være så frekk. Det er jo garantert noen som har vært borti dette før. 

Skrevet

Det spørs. Har du kjøpt på nett har du angrerett og får pengene igjen. I butikk kan man risikere å ikke få byttet eller få tilgodelapp.

Hør med butikken. 

Anonymkode: abe3d...b88

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke helt sikker på om jeg skjønner hva du mener, men: jeg kjøpte med santander på Elkjøp, returnerte varen og de slettet hele kontoen sånn at alt gikk i null. Man får ikke igjen penger uten kvittering, men om han har den, kan han få pengene igjen - i så fall må du betale til santander. 

Anonymkode: 49d9c...86d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...