AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #1 Skrevet 1. desember 2018 Jeg får så mye reklame fra Wish på ting som ikke koster noe. Kjole til 8 kr osv. Først trodde jeg det var svindel, men så dukker det opp flere steder slik at jeg begynner å tro at det er en seriøs aktør. Hva er det egentlig? Anonymkode: aa8be...e22
Sofus21 Skrevet 1. desember 2018 #2 Skrevet 1. desember 2018 Billig Kina kjole med svært dårlig kvalitet. Wish er omtrent det samme som ebay
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #3 Skrevet 1. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg får så mye reklame fra Wish på ting som ikke koster noe. Kjole til 8 kr osv. Først trodde jeg det var svindel, men så dukker det opp flere steder slik at jeg begynner å tro at det er en seriøs aktør. Hva er det egentlig? Anonymkode: aa8be...e22 Hva er frakten på? Anonymkode: 7123b...56b
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #4 Skrevet 1. desember 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er frakten på? Anonymkode: 7123b...56b Jeg har ikke sjekket noe mer. Har bare sett ting som ser ganske fine ut og som koster helt unaturlig lite. Anonymkode: aa8be...e22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå