AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #1 Skrevet 1. desember 2018 Må bare få ut litt frustrasjon..... Igår var vi(jeg og samboer) på en pubkveld før julebordet vi skal på ikveld.. det kom det en av bygdas rikeste, sleipeste, ikke noe spesielt pen mann.. han er typen som prøver seg på de han synes er fine, bruker masse penger på dem, og om du da avviser så lager han tidenes rykte om deg.. og alt dette selvom han er selv i forhold og har barn.. jeg og samboer har et veldig godt forhold, vi er trygge på hverandre, og når vi er ute sånn som igår trenger vi ikke sitte vedsiden av hverandre - men heller gir hverandre rom til å snakke med andre mennesker enn den personen vi ser hver eneste dag.. jeg er jo gravid, men er av de personene som fint kan være på fest edru uten problem å kan kose meg veldig.. så jeg satt å snakket med både kompiser og venniner mesteparten av kvelden.. tilbake til han her slimålen, jeg har aldri sett han før (er relativt ny i bygda, flyttet hit i år, men har vært sammen med samboer i flere år!) men han kjenner samboer så de snakket, og da kom han med en shot til meg, jeg takket fint nei å sa jeg var gravid.. men det var ikke hannes problem og var på vei til å presse shotten ned i munnen på meg.. da hoppet samboer inn å sa at slimålen fint fikk ta shotten selv! Litt etterpå gikk samboer til et annet bord å satt seg med en av sine bestekompiser, jeg satt igjen med noen venniner, da slimålen kommer tilbake, begynner å styke på meg, jeg ber han slutte.. han stopper i 1min før han begynner på nytt, og nå er han ubehagelig nærmt fjeset mitt med fjestet sitt, og jeg ber han gå vekk.. han retter seg opp, og igjen begynner å styke meg nedover siden IGJEN! Og nå er jeg lei, ber han ryke å reise før han får seg en på tryne, sier at jeg ikke er interissert og sier han heller får gå å flørte med noen som er singel.. han blir dritsur å går vekk.. etter dette fikk jeg kontakt med samboer(som satt med ryggen til alt dette) og fortalte han alt.. Samboer, snill som han er satt da vedsiden av meg resten av kvelden.. tenker bare på hun damen hannes, som lever med en mann som dette.. var jo ikke bare meg han var etter igår.. blir kvalm av personer som kan oppføre seg sånn.... Anonymkode: 6c188...409
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #2 Skrevet 1. desember 2018 Jada la oss late som at det ikke finnes ufodrgelige kvinnefolk. Og at det bare er mannfolk som er ufodragelige. Anonymkode: 758a9...2da 4
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #3 Skrevet 1. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jada la oss late som at det ikke finnes ufodrgelige kvinnefolk. Og at det bare er mannfolk som er ufodragelige. Anonymkode: 758a9...2da Anonymkode: 43369...800 8
Katten.2.0 Skrevet 1. desember 2018 #4 Skrevet 1. desember 2018 Neste gang noe slikt skjer tar du kontakt med de ansatte og får ham hevet ut. Ingen vil ha slike kunder. 6
Guidet Kvinne Skrevet 1. desember 2018 #5 Skrevet 1. desember 2018 Jeg skjønner ikke hvor du vil med denne historien, men det er litt lite classy å ty til vold. Det er ikke veldig vanskelig å avvise menn. 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #6 Skrevet 1. desember 2018 2 minutter siden, Guidet Kvinne skrev: Jeg skjønner ikke hvor du vil med denne historien, men det er litt lite classy å ty til vold. Det er ikke veldig vanskelig å avvise menn. Tydeligvis var det jo det! Anonymkode: 0edfb...82d 4
Guidet Kvinne Skrevet 1. desember 2018 #7 Skrevet 1. desember 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tydeligvis var det jo det! Anonymkode: 0edfb...82d Det er da svært mange måter å gjøre det på.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #8 Skrevet 1. desember 2018 11 minutter siden, Guidet Kvinne said: Jeg skjønner ikke hvor du vil med denne historien, men det er litt lite classy å ty til vold. Det er ikke veldig vanskelig å avvise menn. Jeg kan ikke se at hun har tydd til vold. Anonymkode: 43369...800 2
Guidet Kvinne Skrevet 1. desember 2018 #9 Skrevet 1. desember 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan ikke se at hun har tydd til vold. Anonymkode: 43369...800 «Han får seg en på trynet» er vold i min bok. Dvs Ts foretrekker å skrive «på tryne», da. Hele historien er jo meningsløs. Ts blir strøket på av en fæl gris, evner ikke å avvise bestemt og ordentlig, ender opp med å «gi han en på trynet» for deretter å skrive det her. Himmel og hav. Fyren var sikkert grusom, for all del. 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #10 Skrevet 1. desember 2018 Ba han gå vekk klart og tydelig flere ganger, men dette er en mann som ikke gir seg før han får det som han vil eller blir tatt vekk.. han gikk jo tilslutt.. meningen var å få ut fustrasjon, det står øverst.. og jeg skrev og sa at han kom til å få seg en på tryne, men sa ikke hvem som da kom til å gi han denne.. og når nok blir nok og han har holdt på sånn hele kvelden så var det en enkel ting å si.. han ble tatt ut av pubben, og det ble ikke utvød vold. Og for ordens skyld, i overskriften står det mannfolk, i siste settning står det personer.. jeg er veldig klar over at kvinnfolk og kan oppføre seg ufordragelig, men i dette tilfellet var det en mann! sier heller ikke at det gjelder ALLE menn, eller ALLE damer, men de har en god prosentdel.. jeg har gjerne postet under feil kategori, det må jeg bare beklage. ts Anonymkode: 6c188...409 4
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #11 Skrevet 1. desember 2018 Har selv faktisk tydd til vold for å komme unna en sånn en, jeg unnskyldte meg etterpå for reaksjonen min kom automatisk. Han holdt meg fast rundt puppene bakfra hvis dere forstår. Jeg skvatt til, fikk vridd meg løs og i en fart så jeg meg selv slå han med knyttet leve midt i ansiktet. Skal sies at jeg har opplevd en grusom voldtekt og jeg fikk helt angst. Anonymkode: 9480b...7f5 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #12 Skrevet 1. desember 2018 29 minutter siden, Guidet Kvinne said: «Han får seg en på trynet» er vold i min bok. Dvs Ts foretrekker å skrive «på tryne», da. Hele historien er jo meningsløs. Ts blir strøket på av en fæl gris, evner ikke å avvise bestemt og ordentlig, ender opp med å «gi han en på trynet» for deretter å skrive det her. Himmel og hav. Fyren var sikkert grusom, for all del. Hun skrev: 1 hour ago, AnonymBruker said: ber han ryke å reise før han får seg en på tryne, Altså, han må slutte før han får seg en på tryne. Ikke at han fikk seg en på tryne. Anonymkode: 43369...800 4
Guidet Kvinne Skrevet 1. desember 2018 #13 Skrevet 1. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har selv faktisk tydd til vold for å komme unna en sånn en, jeg unnskyldte meg etterpå for reaksjonen min kom automatisk. Han holdt meg fast rundt puppene bakfra hvis dere forstår. Jeg skvatt til, fikk vridd meg løs og i en fart så jeg meg selv slå han med knyttet leve midt i ansiktet. Skal sies at jeg har opplevd en grusom voldtekt og jeg fikk helt angst. Anonymkode: 9480b...7f5 Men det er jo noe helt annet. Da ville jeg gjort det samme også, tror jeg. Jeg har faktisk gjort noe lignende en gang også. 1
Guidet Kvinne Skrevet 1. desember 2018 #14 Skrevet 1. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun skrev: Altså, han må slutte før han får seg en på tryne. Ikke at han fikk seg en på tryne. Anonymkode: 43369...800 Da misforsto jeg. Ts er ikke (beklager å måtte si det) heeelt stø i grammatikken, så jeg tolket det dithen at hun ba ham slutte og så ga ham en på trynet. My bad. Uansett, kjip opplevelse, men sånt skjer, dessverre. Jeg reiser meg alltid og går og/eller avleverer særs sviende replikker. 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #15 Skrevet 1. desember 2018 Han er rik og er vant til å få de han vil. Det hender en sjelden gang at han støter på damer som er...litt vanskelige. Som regel er det en naturlig forklaring. I dette tilfellet graviditeten din. Anonymkode: c25f5...b78
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #16 Skrevet 1. desember 2018 2 minutter siden, Guidet Kvinne skrev: Da misforsto jeg. Ts er ikke (beklager å måtte si det) heeelt stø i grammatikken, så jeg tolket det dithen at hun ba ham slutte og så ga ham en på trynet. My bad. Uansett, kjip opplevelse, men sånt skjer, dessverre. Jeg reiser meg alltid og går og/eller avleverer særs sviende replikker. Hadde ikke så mange plasser å gå.. og grammatikken min er veldig bra, takk 😉 kanskje oppfattelsen din som ikke er helt stø? Anonymkode: 6c188...409 6
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #17 Skrevet 1. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er rik og er vant til å få de han vil. Det hender en sjelden gang at han støter på damer som er...litt vanskelige. Som regel er det en naturlig forklaring. I dette tilfellet graviditeten din. Anonymkode: c25f5...b78 Mener du å antyde at jeg hadde vært villig om jeg ikke var gravid? Anonymkode: 6c188...409
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #18 Skrevet 1. desember 2018 Herregud, kjenner jeg blir så provosert av å lese innlegget😤 Har opplevd dette selv mange ganger, og mannfolk tar ikke nei for et nei! Du har ikke gjort noe galt som flere her skriver, det er jo mannen som skal la deg vær i fred nå du har sagt NEI. Du skal ikke flytte deg fordi han ikke klarer å slutte å stryke deg. Syns du gjorde det rette jeg Anonymkode: fef7f...ec1 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #19 Skrevet 1. desember 2018 15 minutter siden, Guidet Kvinne skrev: Men det er jo noe helt annet. Da ville jeg gjort det samme også, tror jeg. Jeg har faktisk gjort noe lignende en gang også. Ser ikke hvordan dette er noe helt annet? Det er uønsket klåing uansett. Anonymkode: 9480b...7f5
Guidet Kvinne Skrevet 1. desember 2018 #20 Skrevet 1. desember 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde ikke så mange plasser å gå.. og grammatikken min er veldig bra, takk 😉 kanskje oppfattelsen din som ikke er helt stø? Anonymkode: 6c188...409 Du skriver beklageligvis fryktelig dårlig norsk med enormt mange skrivefeil og tegnsettingsfeil. Derav min misforståelse. Men uansett, du var uklar, noen rettet opp i det, jeg beklaget. Når det er sagt; jeg skjønnet fortsatt ikke helt poenget med historien. Ja, fyren var ekkel. So what? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå