AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #1 Skrevet 1. desember 2018 Jeg har kjøpt en lysslynge på Europris, der sa de at jeg må sette på lysslynga hver dag, og så slår den seg av etter 6 timer. Jeg synes det var rart, trodde at når det var timer så skrudde den seg på hver dag helt selv. Altså hvis du setter den på kl 17 første dag, så slår den seg av etter 6 timer, men så slår den seg på helt selv kl 17 neste dag (av igjen etter 6 timer) og samme neste dag og neste dag.... Hva er din erfaring? Jeg ønsker sånn som slår seg på helt selv (har ikke strømuttak så må være med batteri), vet du evt hvor jeg får tak i det? Anonymkode: 480c6...1d9 1
Brunhilde Skrevet 1. desember 2018 #2 Skrevet 1. desember 2018 Jeg satte opp en slik i går, og får se i kveld om den slår seg på igjen. Evt kan du jo sette den til å stå på hele tiden, men jeg regner med at den spiser litt batteri da.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #3 Skrevet 1. desember 2018 5 timer siden, Brunhilde skrev: Jeg satte opp en slik i går, og får se i kveld om den slår seg på igjen. Evt kan du jo sette den til å stå på hele tiden, men jeg regner med at den spiser litt batteri da. Ja tror nok den gjør det da. Gi meg gjerne tilbakemelding Hvor er din kjøpt ? Anonymkode: 480c6...1d9
Brunhilde Skrevet 1. desember 2018 #4 Skrevet 1. desember 2018 Jeg kjøpte den på Europris, og lysene tentes for en liten stund siden, omtrent på den tiden vi satte den ut i går. Det var en lenke med 80 lys, og jeg tror vi trykket en gang på timeren, men det ser du jo. Nå lyser det i hvert fall
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #5 Skrevet 1. desember 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har kjøpt en lysslynge på Europris, der sa de at jeg må sette på lysslynga hver dag, og så slår den seg av etter 6 timer. Jeg synes det var rart, trodde at når det var timer så skrudde den seg på hver dag helt selv. Altså hvis du setter den på kl 17 første dag, så slår den seg av etter 6 timer, men så slår den seg på helt selv kl 17 neste dag (av igjen etter 6 timer) og samme neste dag og neste dag.... Hva er din erfaring? Jeg ønsker sånn som slår seg på helt selv (har ikke strømuttak så må være med batteri), vet du evt hvor jeg får tak i det? Anonymkode: 480c6...1d9 Vi har en slik på utejuletreet. Du må se på den boksen batteriene skal inn i. Der står det preget med liten skift på. Aner ikke hvor vår er kjøpt. Anonymkode: 0c499...38d 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #6 Skrevet 3. desember 2018 Lysene slo seg på her helt av seg selv dagen etter....sjefen sjøl på europrisen her sa at den måtte jeg sette på hver dag...snodig, jaja uansett så virket det som jeg ønsket. Anonymkode: 480c6...1d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå