Rottenikken1 Skrevet 1. desember 2018 #1 Skrevet 1. desember 2018 Jeg linker til den kategorien som heter Svar på bibelske søprsmål på nettstedet JW.org. Mye interessant lesing.
BMW 5-serie 535D Skrevet 1. desember 2018 #2 Skrevet 1. desember 2018 Har et spørsmål. Hvorfor er Gud dau?
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #3 Skrevet 1. desember 2018 2 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev: Har et spørsmål. Hvorfor er Gud dau? Hvorfor tror du Gud er død? Gud er en energi og den dør aldri, kun transformeres. Anonymkode: bc7b5...47a
BMW 5-serie 535D Skrevet 1. desember 2018 #4 Skrevet 1. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor tror du Gud er død? Gud er en energi og den dør aldri, kun transformeres. Anonymkode: bc7b5...47a Jeg tror han er dau for han gir fullstendig faen i alt og alle. Hvor transformeres han?
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #5 Skrevet 1. desember 2018 5 timer siden, Rottenikken1 skrev: Jeg linker til den kategorien som heter Svar på bibelske søprsmål på nettstedet JW.org. Mye interessant lesing. Enig i at noe av det fra jw kan være interessant men generelt er jo mye av det ikke i tråd med kristenlære og det er ingen hemmelighet at jw er en ganske skummel, inntrengende og kontrollerende sekt som bedriver psykologisk hjernevask så man skal ikke gå helt opp i hvordan de formidler og vrir på bibelhistorien heller. Anonymkode: bc7b5...47a 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #6 Skrevet 1. desember 2018 Akkurat nå, BMW 5-serie 535D skrev: Jeg tror han er dau for han gir fullstendig faen i alt og alle. Hvor transformeres han? Hvordan kan du si at Gud gir faen i alt og alle? Det virker som at du har misforstått hva Gud er. Det er ikke et hankjønn som kan fikse alles problemer. Anonymkode: bc7b5...47a 1
BMW 5-serie 535D Skrevet 1. desember 2018 #7 Skrevet 1. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan kan du si at Gud gir faen i alt og alle? Det virker som at du har misforstått hva Gud er. Det er ikke et hankjønn som kan fikse alles problemer. Anonymkode: bc7b5...47a Hva faen er han da? Alltid hørt at han er en hann, altså utoverpikk og ikke innoverhull
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå