Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har et spørsmål. Hvorfor er Gud dau?

Skrevet
2 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Har et spørsmål. Hvorfor er Gud dau?

Hvorfor tror du Gud er død? Gud er en energi og den dør aldri, kun transformeres. 

Anonymkode: bc7b5...47a

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror du Gud er død? Gud er en energi og den dør aldri, kun transformeres. 

Jeg tror han er dau for han gir fullstendig faen i alt og alle. Hvor transformeres han?

Skrevet
5 timer siden, Rottenikken1 skrev:

Jeg linker til den kategorien som heter Svar på bibelske søprsmål på nettstedet JW.org. Mye interessant lesing. 

Enig i at noe av det fra jw kan være interessant men generelt er jo mye av det ikke i tråd med kristenlære og det er ingen hemmelighet at jw er en ganske skummel, inntrengende og kontrollerende sekt som bedriver psykologisk hjernevask så man skal ikke gå helt opp i hvordan de formidler og vrir på bibelhistorien heller. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, BMW 5-serie 535D skrev:

Jeg tror han er dau for han gir fullstendig faen i alt og alle. Hvor transformeres han?

Hvordan kan du si at Gud gir faen i alt og alle? Det virker som at du har misforstått hva Gud er. Det er ikke et hankjønn som kan fikse alles problemer. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan du si at Gud gir faen i alt og alle? Det virker som at du har misforstått hva Gud er. Det er ikke et hankjønn som kan fikse alles problemer. 

Hva faen er han da? Alltid hørt at han er en hann, altså utoverpikk og ikke innoverhull

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...