BMW 5-serie 535D Skrevet 1. desember 2018 #1 Skrevet 1. desember 2018 Ja hvorfor klager dere for at det ikke er likestilling og at dere må dekke til puppene? Ser over alt at jenter blir superstresset når de er lettkledde om litt for mye pupp vises. Men har også sett brystholdere som kun beskytter et par cm rundt brystvorten og resten er udekket. Hvorfor dekke kun så lite og ikke bare gå uten da det er det dere helst vil? F.eks på somrene på strender eller parker osv dere skal skifte eller sole dere så bruker dere så mye energi pga å skjule brystene og vises puppen et sekund blir dere flaue. Det er akkuratt det jeg synes er rart da det er jenter selv som vil ha bort at pupper er en kjønnsdel/seksuelt. Jeg er såklart helt enig, pupp er pupp uansett om man er mann eller dame. Men såklart forstår jeg dere også med tanke på desperate mannegriser som kommer til å glane og stirre i lange tider på dere på starten før det blir normalt å gå uten. Har selv sett flere toppløse kvinner på stranda og merker selv øynene blir trekt litt mot det, men da bare i et par sekunder, står faen ikke der å gla er og sikler som enkelte desperate griser gjør. Regner med det er dette som gjør så dere vil gå uten men slike idioter som ødelegger for dere, eller?
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #2 Skrevet 1. desember 2018 Du spør om noe og gir svar selv. Godt du forstår likevel da. Anonymkode: 66337...7f6 18
BMW 5-serie 535D Skrevet 1. desember 2018 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du spør om noe og gir svar selv. Godt du forstår likevel da. Anonymkode: 66337...7f6 Jeg er ikke jente og har ikke gitt noe svar heller, men skrev bare hva jeg tenkte kanskje var en av grunnene, men det kan absolutt ikke være kun den ene grunnen for å gå med brystholdere?
SlemUlv Skrevet 1. desember 2018 #4 Skrevet 1. desember 2018 Om jeg er på stranda, er jeg naken. Jeg er enkel sånn. I parken ville jeg fått bot om jeg satt med puppene løs, og det orker jeg ikke. Har dårlig nok råd fra før. 8
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #5 Skrevet 1. desember 2018 Kvinner er klarover at pupper er noe som gjør menn kåte. Noen har bare lyst å vise dei ekstra frem, og derfor tar dei opp kampen. Anonymkode: 74e42...a92
BMW 5-serie 535D Skrevet 1. desember 2018 Forfatter #6 Skrevet 1. desember 2018 1 minutt siden, SlemUlv skrev: Om jeg er på stranda, er jeg naken. Jeg er enkel sånn. I parken ville jeg fått bot om jeg satt med puppene løs, og det orker jeg ikke. Har dårlig nok råd fra før. Da er du en av få som kjemper for jentenes kamp og gjør dette til å bli normalt. Er det bøter for å sitte ligge å sole seg toppløse i parken? Herregud, da burde politiet ha nok å gjøre å samle mye penger, er vanvittig mange feite menn med store pupper som går toppløse også midt i byen,de har ofte også større bryst enn jenter 😂 1
BMW 5-serie 535D Skrevet 1. desember 2018 Forfatter #7 Skrevet 1. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner er klarover at pupper er noe som gjør menn kåte. Noen har bare lyst å vise dei ekstra frem, og derfor tar dei opp kampen. Anonymkode: 74e42...a92 Gjør sikkert enkelte menn kåte, jeg er hvertfall ikke så desperat at jeg blir kåt av ei hvilken som helst jente jeg ser toppløs. 2
SlemUlv Skrevet 1. desember 2018 #8 Skrevet 1. desember 2018 5 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev: Da er du en av få som kjemper for jentenes kamp og gjør dette til å bli normalt. Er det bøter for å sitte ligge å sole seg toppløse i parken? Herregud, da burde politiet ha nok å gjøre å samle mye penger, er vanvittig mange feite menn med store pupper som går toppløse også midt i byen,de har ofte også større bryst enn jenter 😂 Nudiststrand ftw ❤️ Mye mindre creeps som stirrer. Og det er seff kun kvinner i bar overkropp som får bot, dette vet du. 3
BMW 5-serie 535D Skrevet 1. desember 2018 Forfatter #9 Skrevet 1. desember 2018 Akkurat nå, SlemUlv skrev: Nudiststrand ftw ❤️ Mye mindre creeps som stirrer. Og det er seff kun kvinner i bar overkropp som får bot, dette vet du. Ja forstår det, men mente at det er latterlig at å sole seg i en park toppløs skal gi bot, staten kjemper da imot dere jenters kamp, og som kjent vinner de... Jeg dro bare opp det med menn pga de (feite) mennene med store pupper burde da også fått bøter ellers er det i mine øyne urettferdig, men det er jo staten så...
fjærestein Skrevet 1. desember 2018 #10 Skrevet 1. desember 2018 (endret) Kjenner jeg blir litt skeptisk når en mann "kjemper" for kvinners rettigheter, ved å fokusere på at det er så fælt at damer ikke viser puppene oftere i offentligheten... Endret 1. desember 2018 av fjærestein skrivefeil 18
BMW 5-serie 535D Skrevet 1. desember 2018 Forfatter #11 Skrevet 1. desember 2018 4 minutter siden, fjærestein skrev: Kjenner jeg blir litt skeptisk når en mann "kjemper" for kvinners rettigheter, ved å fokusere på at det er så fælt at damer ikke viser puppene oftere i offentligheten... Nei, jeg kjemper ikke for kvinners rettigheter, men forstår såklart at å gå med bh ikke er veldig begagelig osv og alltid tenke på å beskytte puppene er sikkert stressende. Også er det denne likestillingen som de gele tiden maser om, da må de begynne å ta tak på ting og ikke bare skrike ut og snakke om det. 1
fjærestein Skrevet 1. desember 2018 #12 Skrevet 1. desember 2018 1 minutt siden, BMW 5-serie 535D skrev: Nei, jeg kjemper ikke for kvinners rettigheter, men forstår såklart at å gå med bh ikke er veldig begagelig osv og alltid tenke på å beskytte puppene er sikkert stressende. Også er det denne likestillingen som de gele tiden maser om, da må de begynne å ta tak på ting og ikke bare skrike ut og snakke om det. He he. Av alle problemer jeg har i denne verden som kvinne, er bher og stress med å beskytte puppene ikke på lista engang over ting jeg plages av. Heller aldri vært et tema mellom venninner ,eller mine mang kvinnelig bekjente. 7
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #13 Skrevet 1. desember 2018 6 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev: Nei, jeg kjemper ikke for kvinners rettigheter, men forstår såklart at å gå med bh ikke er veldig begagelig osv og alltid tenke på å beskytte puppene er sikkert stressende. Også er det denne likestillingen som de gele tiden maser om, da må de begynne å ta tak på ting og ikke bare skrike ut og snakke om det. Jeg vil bare gi klar beskjed om at for noen så er det nødvendig å gå med BH for nakke og ryggen sin skyld. Anonymkode: cd5bb...43b 6
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #14 Skrevet 1. desember 2018 12 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev: Nei, jeg kjemper ikke for kvinners rettigheter, men forstår såklart at å gå med bh ikke er veldig begagelig osv og alltid tenke på å beskytte puppene er sikkert stressende. Også er det denne likestillingen som de gele tiden maser om, da må de begynne å ta tak på ting og ikke bare skrike ut og snakke om det. For mange av oss med store bryster er det skrekkelig ubehagelig å gå uten bh. Anonymkode: d5861...796 8
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #15 Skrevet 1. desember 2018 10 minutter siden, fjærestein skrev: He he. Av alle problemer jeg har i denne verden som kvinne, er bher og stress med å beskytte puppene ikke på lista engang over ting jeg plages av. Heller aldri vært et tema mellom venninner ,eller mine mang kvinnelig bekjente. De gangene jeg går med BH så er det for å holde puppene på plass. Med mindre man har knøttsmå pupper så blir de gjerne hengende å dingle og slenge hvis man er ute og går litt fort eller generelt skal bevege seg en del, og da er det veldig praktisk med BH. Ellers går jeg mye uten BH, da jeg foretrekker å gå uten. Anonymkode: e1ed7...f46 1
SlemUlv Skrevet 1. desember 2018 #16 Skrevet 1. desember 2018 Det kommer også helt an på BH'en. Går man i feil bh, blir det mer ubehagelig, en med rett. Det fant jeg først ut, etter å ha fått rett bh 😛 2
fjærestein Skrevet 1. desember 2018 #17 Skrevet 1. desember 2018 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: De gangene jeg går med BH så er det for å holde puppene på plass. Med mindre man har knøttsmå pupper så blir de gjerne hengende å dingle og slenge hvis man er ute og går litt fort eller generelt skal bevege seg en del, og da er det veldig praktisk med BH. Ellers går jeg mye uten BH, da jeg foretrekker å gå uten. Anonymkode: e1ed7...f46 Heisann Syns også det er bra med Bh. Som sagt ikke noe problem i mitt hode : temaet bh. Verken det å gå med eller uten. hm.. skjønner derfor ikke helt at svaret ditt er rettet direkte til meg.. Men var jo ett bra bidrag til tråden da Endret 1. desember 2018 av fjærestein skrivefeil
visp Skrevet 1. desember 2018 #18 Skrevet 1. desember 2018 Brystvortene blir såre og vonde om de skal gå og gnisse mot en t-skjorte eller bluse hele dagen. 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #19 Skrevet 1. desember 2018 3 minutter siden, fjærestein skrev: Heisann Syns også det er bra med Bh. Som sagt ikke noe problem i mitt hode temaet : Bh. Verken det å gå med eller uten. hm.. skjønner drefor ikke helt at svaret ditt er rettet direkte til meg.. Men var jo ett bra bidrag til tråden da Beklager veldig. Skulle selvsagt sitere @BMW 5-serie 535D, og ikke deg. Anonymkode: e1ed7...f46
fjærestein Skrevet 1. desember 2018 #20 Skrevet 1. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Beklager veldig. Skulle selvsagt sitere @BMW 5-serie 535D, og ikke deg. Anonymkode: e1ed7...f46 Det går helt bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå