AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #1 Skrevet 1. desember 2018 Jeg har litt lyst til å lage en adventskalender, altså, en med kun fire pakker, fremfor 24, og la denne gå på rundgang fra år til år, primært mellom venner. Jeg forventer ikke noe i retur, dyrere julegave eller noe slikt, dette er egentlig bare fordi jeg har lyst:P Pakkene blir for det meste forbruksvare(som jeg vet det går av) av noe slag slik at det ikke hoper seg opp med ting og tang hjemme hos dem. Litt for sent ute i år, men tenkte uansett å lage den kalenderen selv for hånd(DIY-prosjekt). Ville dere synes dette var ok å få av en venninne? Anonymkode: 8b245...6d7 1
Lykkehjerte Skrevet 2. desember 2018 #2 Skrevet 2. desember 2018 Så koselig da, jeg ville elsket å motta noe slikt fra en venninne!❤Du har et godt hjerte!❤Usikker på om du mener at alle 4 gavene skal være DIY? Kommer med forslag nå som er DIY og halv-DIY, og noe som kan ferdig kjøpes i ulike prisklasser.😊 Du kan evt strikke noe, hekle noe, lage og printe ut kalender for 2019 ut fra nett, tacokrydder, duftposer, male/lage personlig glass, lage eller kjøpe tennbriketter, et kort med mange komplimenter til vedkommende, legge telys i en cellonfanpose, din favorittoppskrift på et kort, favoritt smågodt-bitene til vedkommende i en pose, kongler i en pose som kan dekoreres med, toalettartikler, dekor lyslenke, pepperkakeform, fint julepapir, gavelapper, servietter, lys, julerøkelse, pose med juleblanding, gløgg med rosin/mandel-blanding, ansiktsmaske, andre pleieprodukter, en blomst, juleøl, vin, lage/kjøpe julekaker, en kinobillet med deg som følge, juletrepynt, generell julepynt, kubbelys med timer til bruk i utelykt, lyslykt, god jul pute, en bok, kaffe, te, boks med julebrus, sjokolade, friske drops/tyggis. 😊
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #3 Skrevet 2. desember 2018 6 minutter siden, Lykkehjerte said: Så koselig da, jeg ville elsket å motta noe slikt fra en venninne!❤Du har et godt hjerte!❤Usikker på om du mener at alle 4 gavene skal være DIY? Kommer med forslag nå som er DIY og halv-DIY, og noe som kan ferdig kjøpes i ulike prisklasser.😊 Du kan evt strikke noe, hekle noe, lage og printe ut kalender for 2019 ut fra nett, tacokrydder, duftposer, male/lage personlig glass, lage eller kjøpe tennbriketter, et kort med mange komplimenter til vedkommende, legge telys i en cellonfanpose, din favorittoppskrift på et kort, favoritt smågodt-bitene til vedkommende i en pose, kongler i en pose som kan dekoreres med, toalettartikler, dekor lyslenke, pepperkakeform, fint julepapir, gavelapper, servietter, lys, julerøkelse, pose med juleblanding, gløgg med rosin/mandel-blanding, ansiktsmaske, andre pleieprodukter, en blomst, juleøl, vin, lage/kjøpe julekaker, en kinobillet med deg som følge, juletrepynt, generell julepynt, kubbelys med timer til bruk i utelykt, lyslykt, god jul pute, en bok, kaffe, te, boks med julebrus, sjokolade, friske drops/tyggis. 😊 Takk for det^^, Jeg er egentlig bare litt redd for at noen skal føle de må gjøre noe lignende tilbake. Dette er jo bare fordi jeg har lyst:) Men jeg tenkte i første omgang at selve kalenderen skulle være DIY, f.eks. slik som dette, bare med 1-4 fremfor 1-24. Men er åpen for at selve gavene kan være både kjøpt og DIY:) Og når det hele er over får jeg selve kalenderen tilbake, og gir den videre til noen andre påfølgende år med nye pakker:) Og takk for masse gode forslag!:D Kom egentlig på det fordi jeg hadde planlagt en gave til en venninne med en del forbruksvarer i en kurv. Da jeg var kommet ca. halvveis fant jeg noe enda bedre, og tenkte med meg selv at det jeg alt hadde kjøpt hadde gjort seg som kalendergaver Anonymkode: 8b245...6d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå