AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #1 Skrevet 1. desember 2018 Hei! Har eksamen om 3 dager i exphil! Var først pålogget på seminar!! Så nå at jeg tydeligvis har blitt borte flere enn 2 ganger på det som var obligatorisk og har blitt sendt over til selvstudium!! Den ene dagen hvor det stod at jeg er blitt borte er feil!! Var på skolen den dagen!! Koen som bet hva jeg kan gjøre??? Anonymkode: de7e4...68b
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #2 Skrevet 1. desember 2018 Har den ene dagen du er feilregistrert noe å si? I så fall burde du ringe skolen ved første anledning. Anonymkode: 22309...962
Pinto2013 Skrevet 1. desember 2018 #3 Skrevet 1. desember 2018 Ring skolen så fort du kan, gjerne send mail i dag. Noen jobber helger også i eksamensperioden. Kjenner ikke til ordningen din, hva menes med at du blir sendt over til selvstudium? Mister du rett til eksamen da? 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #4 Skrevet 1. desember 2018 Ja. Hvis jeg er tilstede 4 av 6 timer så kan jeg ta seminar. Tydeligvis var jeg borte mer Anonymkode: de7e4...68b
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #5 Skrevet 1. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Hvis jeg er tilstede 4 av 6 timer så kan jeg ta seminar. Tydeligvis var jeg borte mer Anonymkode: de7e4...68b Hvor mange dager vet du at du var der da? "Tydeligvis var jeg borte mer", det høres ikke helt ut som om du har oversikten. Vet du at du har vært der minst 4 av de 6 obligatoriske timene (selv om den ene er feilregistrert)? Anonymkode: 22309...962 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #6 Skrevet 1. desember 2018 Jeg var borte i 2 timer. Men ifølge dem så er det 1 time ekstra som førte til at jeg har blitt flyttet over Anonymkode: de7e4...68b
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #7 Skrevet 1. desember 2018 Hvis jeg kontakter dem på mandag, er set mulig tror dere på så kort varsel å bli flyttet over?? Altså 1 dag før eksamen?? Anonymkode: de7e4...68b
Pinto2013 Skrevet 1. desember 2018 #8 Skrevet 1. desember 2018 Men hva er det som er problemstillingen her? Ønsker du å ha muligheten til å gå på seminar? Ønsker du å ha muligheten til å gå opp til eksamen?
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #9 Skrevet 1. desember 2018 Vil ta seminarversjonen til eksamen. Nå er jeg påmeldt på selvstudium Anonymkode: de7e4...68b
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #10 Skrevet 1. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vil ta seminarversjonen til eksamen. Nå er jeg påmeldt på selvstudium Anonymkode: de7e4...68b Er ikke så mye mer du kan gjøre enn å ringe...... vi kan ikke gjøre noe Anonymkode: 7fa71...a38
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #11 Skrevet 1. desember 2018 For å være ærlig burde du ha tatt tak i dette med en gang fraværet ble registrert. Hvis det først er nå det har blitt registrert ville jeg ikke ha bekymret meg, men hvis det har blitt registrert for noen uker siden burde du ha sagt ifra om dette for lenge siden. Jeg har tro på at dette løser seg hvis du har ditt på det rene, men da må du nesten ta kontakt med emneansvarlig kl 8 på mandag. Anonymkode: 183f1...997
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #12 Skrevet 1. desember 2018 Hos oss er det vårt eget ansvar å huske på å skrive oss på fravævslistene hver økt, hvis ikke får vi fravær. Dersom vi sender mail (gjerne med noe bevis på at vi har vært der, notater fra timen eller noe vi husker fra timen) kan de fjerne fraværet. Anonymkode: bee2f...b74
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #13 Skrevet 1. desember 2018 Her tar læreren selv fravær. Men spørsmålet mitt er om det er mulig 1 dag før eksamen å bytte fra selvstudium til seminar?? ts Anonymkode: de7e4...68b
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #14 Skrevet 1. desember 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis jeg kontakter dem på mandag, er set mulig tror dere på så kort varsel å bli flyttet over?? Altså 1 dag før eksamen?? Anonymkode: de7e4...68b Nei, det vil være for sent. Dette skulle du varslet fra om i det registreringene ble lagt ut. Anonymkode: da8bb...c67
Gjest BabyBlue Skrevet 1. desember 2018 #15 Skrevet 1. desember 2018 (endret) Send mail til emneansvarlig, de pleier å være tilgjengelige før eksamen. Eventuelt ring nummere du finner på hjemmesiden til universitetet eller sjekk kontaktinformasjon du kan ha fått i studentmailen din. Kan godt hende det er informasjon om dette på canvas. Dette er egentlig oppdaget veldig sent og i verste fall må du ta eksamen neste runde. Endret 1. desember 2018 av BabyBlue
Pinto2013 Skrevet 1. desember 2018 #16 Skrevet 1. desember 2018 Så det er to ulike eksamener på selvstudium og seminarbasert? Hva er fordelen med seminareksamen, da? Hvis det ikke er så stor forskjell ville jeg bare tatt den. Hvis fraværet ble registrert nå nettopp, så vil jeg tro de tar det på sin kappe, men hvis det har vært registrert lenge, så tror jeg ikke de vil kunne flytte deg over. Men det er jo selvfølgelig verdt et forsøk å ringe dem så fort som mulig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå