AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #1 Skrevet 1. desember 2018 Hvilke spill anbefaler dere til gutter i denne aldersgruppen, som ikke innebærer vold og skyting? Han har FIFA. De andre på hans alder spiller Fortnite, men der har jeg holdt igjen. Noen som kjenner til andre gode spill, gjerne strategi, som heller ikke blir for barnslige? Anonymkode: 09229...708
Pinto2013 Skrevet 1. desember 2018 #2 Skrevet 1. desember 2018 Jeg er veldig glad i Spyro the Dragon, spilte det selv når jeg var 10 og frem til jeg ble ca. 15... De har akkurat kommet med en remake nå... Det kan kanskje se barnslig ut med første øyeblikk, men det krever konsentrasjon, strategi og har en ålreit story. Nå vet jeg ikke helt hva du mener med fri for vold, men det er ikke blod og sånn hvis det er det du tenker på. Men dragen må gjerne stange fiender eller blåse flammer på dem, så sånn sett er det vel vold i strengeste definisjon av ordet... Hvis du ser en trailer av spillet så får du et inntrykk! Jeg har ikke kjøpt den nye utgaven enda, men skal kjøpe det til juleferien. Og jeg er i 20-årene nå! Syns drt faller i samme kategori som SuperMario når det kommer til vold, hvor man må eliminere fiender. Spyro er mer et adventure-spill da, ikke bare brett etter brett, men man må samle f. Eks juveler, egg, gå tilbake til ulike "verdener" osv. Man utforsker mer og mer av spillet, på en måte... 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #3 Skrevet 1. desember 2018 Akkurat nå, Pinto2013 skrev: Jeg er veldig glad i Spyro the Dragon, spilte det selv når jeg var 10 og frem til jeg ble ca. 15... De har akkurat kommet med en remake nå... Det kan kanskje se barnslig ut med første øyeblikk, men det krever konsentrasjon, strategi og har en ålreit story. Nå vet jeg ikke helt hva du mener med fri for vold, men det er ikke blod og sånn hvis det er det du tenker på. Men dragen må gjerne stange fiender eller blåse flammer på dem, så sånn sett er det vel vold i strengeste definisjon av ordet... Hvis du ser en trailer av spillet så får du et inntrykk! Jeg har ikke kjøpt den nye utgaven enda, men skal kjøpe det til juleferien. Og jeg er i 20-årene nå! Syns drt faller i samme kategori som SuperMario når det kommer til vold, hvor man må eliminere fiender. Spyro er mer et adventure-spill da, ikke bare brett etter brett, men man må samle f. Eks juveler, egg, gå tilbake til ulike "verdener" osv. Man utforsker mer og mer av spillet, på en måte... Haha, skulle inn å anbefale denne! Ser de også har kommet med nye crash bandicot spill. Kusina og fetteren min liker skylander. Anonymkode: 1ff63...22b
Pinto2013 Skrevet 1. desember 2018 #4 Skrevet 1. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Haha, skulle inn å anbefale denne! Ser de også har kommet med nye crash bandicot spill. Kusina og fetteren min liker skylander. Anonymkode: 1ff63...22b Ja, crash bandicot var også moro! Gode minner! Jeg syns likevel at Spyro ga mer underholdning da, og var hakket mer avansert. Lillebroren min har spilt skylander, og det virket også spennende. Men det virket veldig dyrt å drive å kjøpe alle de figurene? Og jeg lurer på om du må ha Nintendo for å spille det? Ikke sikker, altså...
Gjest Mammalivet Skrevet 1. desember 2018 #5 Skrevet 1. desember 2018 Liker han bilkjøring? Gran Turismo er kult Ellers mange andre rallyspill. Har en tantegutt på 11 som spiller mye Little big planet, hvis man liker en ny vri på supermario, ‘på en måte’. Sjekk det ut på youtube. Det er kjempemoro, og utfordrende i mange kule verdener
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #6 Skrevet 26. desember 2018 Latterlig at en på 11 ikke får lov til å spille Fortnite når vennen gjør det. Kan uansett anbefale konsolle "Nintendo Switch" og kjøpe noen Mario spill. Anonymkode: 6c97d...da3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #7 Skrevet 26. desember 2018 Har du engang sett fortnite?? Mest barnslige som finnes! Det er jo dårlig animert og det er ikke engag blod eller noe som helst. Du har kun et våpen som ser ikke ekte ut engang og skyter du fienden så forsvinner den bare. Dessutten så er 11 åring på fortnite mest opptatt av å bygge der. Anonymkode: ebddb...5fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå