Gå til innhold

Overvåking av hus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde ikke det skulle bli slik etter hus kjøp, tanker om at "nå brenner det sikkert" dukker opp ila dagen, helst stresset av det. Tenkte aldri på slikt når jeg leide. 

Har dere forslag til produkter man kan bruke, røykvarslere med app o.l? Ønsker ikke verisure eller abonnent løsninger. 

Anonymkode: f605f...34d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt å være hysterisk, er mitt tips

Anonymkode: 8c6d0...818

Skrevet

Clas Ohlson selger Nest sitt brannvarslingssystem som er app styrt.

Anonymkode: 55c42...154

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trodde ikke det skulle bli slik etter hus kjøp, tanker om at "nå brenner det sikkert" dukker opp ila dagen, helst stresset av det. Tenkte aldri på slikt når jeg leide. 

Har dere forslag til produkter man kan bruke, røykvarslere med app o.l? Ønsker ikke verisure eller abonnent løsninger. 

Da monterer du en dings i sikringsskapet ditt som slår av all strøm når du går ut. 

I tillegg setter du opp enkle overvåkningskameraer som du selv styrer via mobilen. 

Røyvarsleren passer du på å bytte batteri i i går,  dvs. For en drøy time siden. Det var dagen for slikt. 

Anonymkode: 123ea...646

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da monterer du en dings i sikringsskapet ditt som slår av all strøm når du går ut. 

I tillegg setter du opp enkle overvåkningskameraer som du selv styrer via mobilen. 

Røyvarsleren passer du på å bytte batteri i i går,  dvs. For en drøy time siden. Det var dagen for slikt. 

Det har jeg aldri hørt om. Hva slags dings er det? Høres uansett ikke spesielt lurt ut, med mindre den er "smart" nok til å la kjøleskap og fryser bli stående på, og helst noe varme også. 

Anonymkode: 81075...7bd

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg aldri hørt om. Hva slags dings er det? Høres uansett ikke spesielt lurt ut, med mindre den er "smart" nok til å la kjøleskap og fryser bli stående på, og helst noe varme også. 

Anonymkode: 81075...7bd

Den er smart nok. 

Har sett på Sinnasnekker n at de monterer dette hos enkelte. Så det er nok noen år gammelt.

Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

Det gir seg etterhvert. Men, selv har jeg endel utendørskameraer jeg kan se på via nett om alle er borte. Ellers finnes feks Netatmo. I utgangspunktet var dette laget for å måle temperatur, men er utvidet med mye annet. https://www.elkjop.no/brand/Netatmo 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...