AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #1 Skrevet 1. desember 2018 Hei har opplevd noen ganger når jeg er ute å byen og danser at jeg får en hard en når jeg danser med ei flott jente. Som oftest da så prøver jeg å holde litt avstand, men har noen ganger tenkt - det er jo en rolig dans - hva hadde hun tenkt om jeg hadde danset tettere... er jo ikke meningen å trakkasere, men ikke alltid vi kan styre når junior våkner... hvordan reagerer dere jenter ? Anonymkode: 790f6...831
Gjest Andrea93 Skrevet 1. desember 2018 #2 Skrevet 1. desember 2018 Tenker at sånt kan skje den beste, og det ikke nødvendigvis er noe han kan kontrollere, men trekker meg litt unna. Om han derimot forsøker å gjøre et poeng ut av det, og presse seg tettere på, da er det ugreit.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #3 Skrevet 1. desember 2018 Åhhh herregud, skjedde meg en gang da jeg danset med en veninne jeg ikke hadde sett på mange år. Hun hadde blitt veldig pen og vi danset rolig inntil hverandre. Ble helt fortapt i øynene hennes da jeg plutselig kjente at jeg hadde ereksjon som bumpet borti henne. Jeg bare så på henne helt sjokkert også trakk jeg meg sakte unna.......gikk til baren og begynte å drikke isteden 😟 Anonymkode: eb91c...13e 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #4 Skrevet 1. desember 2018 Æsj!. Jeg sier i fra til vaktene som kaster han ut. Anonymkode: 1031c...69d 4
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #6 Skrevet 1. desember 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Æsj!. Jeg sier i fra til vaktene som kaster han ut. Anonymkode: 1031c...69d Fjols. Så får du la være å danse med menn. Ereksjoner kan ikke styres. Anonymkode: 4d82c...cad 20
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #7 Skrevet 1. desember 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ereksjoner kan ikke styres. Sier hvem? Ekle menn som skal påtvinge pikken sin på andre? Jeg tisser ikke hvor jeg vil, når jeg vil og på hvem jeg vil bare fordi urinering ikke kan styres. Anonymkode: 1031c...69d 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #8 Skrevet 1. desember 2018 Tenker æsj gris og går og hvisker om hvor creepy og desperat han der er til alle jeg snakker med resten av kvelden Kanskje du skal begynne ta deg en runk før du drar på byen, og holde deg til face to face swingdans med en armlengdes avstand som de kule og bra mannfolka gjør og ikke nasty gnukkedans? Anonymkode: cb68e...2b9 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #9 Skrevet 1. desember 2018 Jeg hadde blitt kåt:p Men hadde gått. Anonymkode: 35b2c...72f 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #10 Skrevet 1. desember 2018 En ting at man uventet kan få en ereksjon, men ikke press den mot folk?! hadde dette skjedd meg, hadde jeg blitt uvel og kanskje gått hjem, mulig jeg er sensitiv, men å få pressa en ståkuk mot seg på dansegulvet er ugreit. Så skjer det med deg, trekk deg unna..muligens noen liker det, men ikke ta sjansen. Anonymkode: 7ad24...550 9
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #11 Skrevet 1. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: En ting at man uventet kan få en ereksjon, men ikke press den mot folk?! hadde dette skjedd meg, hadde jeg blitt uvel og kanskje gått hjem, mulig jeg er sensitiv, men å få pressa en ståkuk mot seg på dansegulvet er ugreit. Så skjer det med deg, trekk deg unna..muligens noen liker det, men ikke ta sjansen. Anonymkode: 7ad24...550 Takk - syntes faktisk dette var et godt svar på spørsmålet mitt - er ikke meningen å presse det på noen som ikke vil det - men er det ei flott jente, rette stemningen, så kan jeg faktisk få ståkuk uten at jeg greier å styre den ned -(er jo ikke noe av og på knapp) men ja - trekke meg unna er naturlig.. har bare skjedd noen ganger at jenta har liksom tatt ekstra godt tak og klemt inntil.. det er flaut og jeg blir litt i uvisse hva jeg skal gjøre.. Takk for ordentlig svar Anonymkode: 790f6...831
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #12 Skrevet 1. desember 2018 Sånn kan da skje, jeg hadde ikke gjort noe stort nummer ut av det, så lenge han ikke pressa den mot meg. Hadde tatt det som et kompliment 😂 Anonymkode: 158d8...478 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #13 Skrevet 1. desember 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Sier hvem? Ekle menn som skal påtvinge pikken sin på andre? Jeg tisser ikke hvor jeg vil, når jeg vil og på hvem jeg vil bare fordi urinering ikke kan styres. Anonymkode: 1031c...69d Om du ikke ser forskjell på en ufrivillig ereksjon og å urinere vilt rundt, er du nok fortapt. Anonymkode: 03bac...351 18
OPIgirl Skrevet 1. desember 2018 #14 Skrevet 1. desember 2018 2 timer siden, stan skrev: Hva er galt med en ereksjon? En hel masse faktisk. 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #15 Skrevet 1. desember 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Tenker æsj gris og går og hvisker om hvor creepy og desperat han der er til alle jeg snakker med resten av kvelden Kanskje du skal begynne ta deg en runk før du drar på byen, og holde deg til face to face swingdans med en armlengdes avstand som de kule og bra mannfolka gjør og ikke nasty gnukkedans? Hvordan går det med deg? Har du det bra med deg selv? Anonymkode: a73a5...bdb 11
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #16 Skrevet 1. desember 2018 Når du vet at du ikke klarer å kontrollere deg selv burde du vel strengt tatt ikke være på dansegulvet. Hvis det skjer i det sjeldne avhenger det jo hva man gjør med situasjonen. Det å presse ereksjonen sin på kvinner er jo et valg man tar. Jeg synes man bør unnskylde seg og gå unna til man har fått kontroll på situasjonen. Det er verken kult for dansepartneren (som regel) eller alle andre rundt at du har ereksjon. Anonymkode: a161d...2a7 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #17 Skrevet 1. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Når du vet at du ikke klarer å kontrollere deg selv burde du vel strengt tatt ikke være på dansegulvet. Blir det ikke kjedelig med bare kvinner på dansegulvet? Anonymkode: a73a5...bdb 9
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #18 Skrevet 1. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Blir det ikke kjedelig med bare kvinner på dansegulvet? Anonymkode: a73a5...bdb De fleste mannfolk klarer jo å kontrollere seg. Anonymkode: a161d...2a7
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #19 Skrevet 1. desember 2018 Just now, AnonymBruker said: De fleste mannfolk klarer jo å kontrollere seg. Anonymkode: a161d...2a7 Det er tilnærmet ingen mannfolk som kan kontrollere at de ikke skal få en ereksjon hvis jenta danser tett på og gnikker nei Anonymkode: 0e8ad...873 15
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #20 Skrevet 1. desember 2018 5 minutter siden, AnonymBruker said: De fleste mannfolk klarer jo å kontrollere seg. Nei, de får bare som regel ikke ereksjon, og det er faktisk ikke det samme, tro det eller ei. Anonymkode: a73a5...bdb 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå