Gå til innhold

Anbefal meg en god tisselaken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har seng på str 180x200. Kjøpte tisselaken i samme str fra Jysk. Jeg vet ikke om jeg burde ha kjøpt litt større tisselaken enn det sengen er eller om det er tisselakenet som ikke er stor nok. En kunne se på hjørnene til overmadrassen at lakenet er litt for liten ennå jeg ikke hadde vasket den. Etter å ha vasket den var det samme problem.

Det er denne jeg snakker om:

https://jysk.no/soverom/lakener/spesiallakener/tisselaken-180x200-flanell?gclid=EAIaIQobChMI7LPP7dP93gIVA6gYCh1IDAH3EAQYAiABEgJBQPD_BwE

Lurer på om dere vet om et bedre tisselaken av god kvalitet? Som ikke er krympete...?

Og så et spm til..burde jeg kjøpe større laken enn det sengen er?? For at det ikke skal rart ut på hjørnene

Anonymkode: 60b63...626

Skrevet

Hva skal du med tisselaken i en voksen seng?

Anonymkode: 0e32b...ad2

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på om dere vet om et bedre tisselaken av god kvalitet? Som ikke er krympete...?

Vi brukte IKEA gökärt i den første bleiefrie perioden, og var veldig fornøyd. (selv om vi er litt skeptiske til IKEA kvalitet over lengre tid)

Anonymkode: 499a9...338

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med dette fra Jysk. Er vel ikke akkurat et tisselaken, men beskytter madrass mot absolutt alle typer flekker, og er like ukomplisert å vaske og ta av og på som vanlig laken. 

IMG_20181201_160957.jpg

Anonymkode: b232d...3be

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal du med tisselaken i en voksen seng?

Jeg ammer og lekker melk.

Ts

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Jeg har kjøpt et på kid jeg syns er helt ok i den størrelsen. Det er ikke direkte et tisselaken, men beskyttelseslaken. Har til nå prøvd med sykehuskladder, stellekluter under hodet til baby og tisselaken med plastikk som er barna sitt og beskyttelseslakenet fungerer definitivt best. 

Skrevet
2 minutter siden, neon_sun skrev:

Jeg har kjøpt et på kid jeg syns er helt ok i den størrelsen. Det er ikke direkte et tisselaken, men beskyttelseslaken. Har til nå prøvd med sykehuskladder, stellekluter under hodet til baby og tisselaken med plastikk som er barna sitt og beskyttelseslakenet fungerer definitivt best. 

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi brukte IKEA gökärt i den første bleiefrie perioden, og var veldig fornøyd. (selv om vi er litt skeptiske til IKEA kvalitet over lengre tid)

Anonymkode: 499a9...338

Er det med strikk rundt alle 4 hjørner? Den jeg har er med strikk og det ser rar ut på 2 av hjørnene. Ser ut som lakenet er litt for liten. Burde jeg kjøpe tisselaken/madrassbeskytter større enn det sengen er??

Ts

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det med strikk rundt alle 4 hjørner? Den jeg har er med strikk og det ser rar ut på 2 av hjørnene. Ser ut som lakenet er litt for liten. Burde jeg kjøpe tisselaken/madrassbeskytter større enn det sengen er??

Ts

Hvis det er meg du spørr, så ja, det er strikk på hjørnene. Den passer relativt bra, men det er kanskje pittelitt lite, at det ikke når helt inntil kantene liksom. Det plager ikke oss, men det er jo smak og behag. Tror ikke de har det større enn 180. Om det blir for stort blir jo ikke det heller bra. 

Skrevet

*et godt tisselaken 🙌

Anonymkode: 50cc3...ef1

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Da finner du en madrassbeskytter tilpasset madrassen du har. Finnes flere som selger vannavisende madrassbeskyttere. Tisselaken er ikke noe særlig å ligge på verken for voksne eller barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...