AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #1 Skrevet 1. desember 2018 Alltid interessant å høre andre fortelle om seg selv. Spesielt om det de elsker aller mest. Fint om du nevner kjønn og ca alder. Min lidenskap er å spille piano. Det er deilig tilfredstillende å mestre stadig vanskeligere stykker. Jeg spiller ca 1 time hver dag. Jeg føler at dette er bra for meg og utviklende. Det forbedrer min konsentrasjonsevne og koordinasjonsevne og sikkert enda flere ting. Det gir også sosiale relasjoner jeg ellers ikke ville hatt🎶🎶 Kvinne, 40 Anonymkode: 43686...21c
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #2 Skrevet 1. desember 2018 Sjakk. Går tusenvis av timer til dette. Anonymkode: 22c5d...666
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #3 Skrevet 1. desember 2018 Svømming, svømmer altivt i en klubb og deltar på open water- konkurranser om sommeren. Det er også sosialt og jeg får et kick av å riktig ta meg ut. Anonymkode: 62a14...65b
K.B.E Skrevet 1. desember 2018 #4 Skrevet 1. desember 2018 Teater og klatring. Jeg savner virkelig å spille teater på kulturskolen og folkehøgskolen jeg gikk på. Det gidde meg muligheten til å være leken, utfordre meg og jobbe kreativt. Oppmerksomheten var også en bonus. Jeg elsker å gå å se et interessant, morsomt eller spennende teaterstykke. Jeg elsker også å se musikaler. Klatring er jeg utrolig glad for at jeg begynte med igjen og at jeg meldte meg inn i en klatreklubb. Det gir meg adrenalinkick og det vil alltid være utfordringer nok. Det er fint at det også er sosialt og man får god trening. Man kan også få fine naturopplevelser. Det gir mestringsfølelse å klare en vegg jeg ikke har klart før eller turt å presse meg selv. Kvinne, 26 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå