Gå til innhold

Når forelder får ny kjæreste kort tid etter separasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det før du aksepterte det? 

Ei jeg veit om har ennå ikke akseptert at far fant seg ny dame. etter 7 år er hun fremdeles sint og bitter. Jeg synes dette er rart, det kan da ikkje væra normalt?

Anonymkode: acf01...d20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnefar i mitt tilfelle fant ei ny bare 3 uker etter jeg og ungen flyttet ut. 

Det var knusende, det var vondt og det var urettferdig i min verden. Jeg ville ikke ha mannen men jeg ville ikke at noen andre skulle ha han heller, han skulle jo sitte hjemme å sørge over meg! I tillegg ble jo barnet mitt presentert for henne noen måneder senere og det ble ennå et svik i mine øyne, dette var VÅRT barn og dette nye kvinnemennesket skulle ligge langt unna den ungen!! 

Heldigvis var barnet så lite på denne tiden at hen ikke fikk det med seg, og heldigvis kom jeg til fornuft etter ca et år. Jeg var utrolig vonbroten og oppførselen min var barnslig og bitchy. 

I dag, mange år etter er het god venn med barnefar og stemor, og vi er et supert oppdrager-team alle tre. 

Å holde på slik 7 år etter er ikke normalt håper jeg, for meg var det ille nok med det året! 

Anonymkode: 31fce...dec

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lang tid tok det før du aksepterte det? 

Ei jeg veit om har ennå ikke akseptert at far fant seg ny dame. etter 7 år er hun fremdeles sint og bitter. Jeg synes dette er rart, det kan da ikkje væra normalt?

Anonymkode: acf01...d20

Aksepterte det på sekundet da han gikk fra mamma til fordelen for ei anna.

Tror jeg aksepterte det lett fordi jeg fortsatt var så ung(9/10), kjente denne kvinnen godt, i tillegg til at jeg generelt ikke satte spørsmålstegn til valgene til pappa, da jeg alltid har hatt stor tillit til han.

Min søster på 13 tok det ikke like lett. Hun bar ikke nag, men hadde det tøft. 

Tror alderen har mye å si, og hvordan forhold og familiedynamikk er i utgangspunktet.

Hun har ikke tilfeldigvis vært en smule bortskjemt og litt "princess"? 🤭

Anonymkode: 7baaf...ab7

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barnefar i mitt tilfelle fant ei ny bare 3 uker etter jeg og ungen flyttet ut. 

Det var knusende, det var vondt og det var urettferdig i min verden. Jeg ville ikke ha mannen men jeg ville ikke at noen andre skulle ha han heller, han skulle jo sitte hjemme å sørge over meg! I tillegg ble jo barnet mitt presentert for henne noen måneder senere og det ble ennå et svik i mine øyne, dette var VÅRT barn og dette nye kvinnemennesket skulle ligge langt unna den ungen!! 

Heldigvis var barnet så lite på denne tiden at hen ikke fikk det med seg, og heldigvis kom jeg til fornuft etter ca et år. Jeg var utrolig vonbroten og oppførselen min var barnslig og bitchy. 

I dag, mange år etter er het god venn med barnefar og stemor, og vi er et supert oppdrager-team alle tre. 

Å holde på slik 7 år etter er ikke normalt håper jeg, for meg var det ille nok med det året! 

Ser nå at jeg leste hovedinnlegget feil og mitt innlegg ikke har noe med saken å gjøre, beklager. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...