Gå til innhold

Anbefal meg en god dalgkrem (40 år)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger en ny dagkrem med mye fukt nå på vinteren. Er 40. Må ikke være altfor diyr, dvs max 500 ca.

Forslag?

Anonymkode: f1514...a5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da kan jeg tipse deg om en som er mye billigere enn det og som er anbefalt av hudleger. Den har akkurat kommet til Norge og kan kjøpes på apotek. Heter CeraVe. Finnes i rens, dagkrem, fotkrem osv. Ville brukt denne og i tillegg en solkrem med faktor 20 på vinteren og 30 på sommeren eller vinterdager med mye sol og snø. Ulempen med CeraVe er at beholderne ikke ser så sexy ut akkurat. Men de funker som bare det. Innholdet er veldig bra. 

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, Metamorfose skrev:

Da kan jeg tipse deg om en som er mye billigere enn det og som er anbefalt av hudleger. Den har akkurat kommet til Norge og kan kjøpes på apotek. Heter CeraVe. Finnes i rens, dagkrem, fotkrem osv. Ville brukt denne og i tillegg en solkrem med faktor 20 på vinteren og 30 på sommeren eller vinterdager med mye sol og snø. Ulempen med CeraVe er at beholderne ikke ser så sexy ut akkurat. Men de funker som bare det. Innholdet er veldig bra. 

Takk  for tips, jeg har denne i rens faktisk. Visste ikke de har dagkrem og.

Var innom apoteket i dag og fant og et merke som het Avene, på 30% nå....Kjennskap til dette anyone?

Anonymkode: f1514...a5c

Skrevet

Nivea Daily essentials Sensitive Day cream. 

Anonymkode: b7a3e...b55

Skrevet

Jeg har CeraVe både i dagkrem, to sorter rens og fotkrem. Den ene rensen er et slags cleansing water. Kanongod til å fjerne sminke i ansiktet på en skånsom måte. Fotkremen har jeg helt nylig kjøpt, så den er ikke utprøvd så godt at jeg kan anbefale den enda. Men den virker rik og trekker godt inn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...