AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #1 Skrevet 30. november 2018 Trenger en ny dagkrem med mye fukt nå på vinteren. Er 40. Må ikke være altfor diyr, dvs max 500 ca. Forslag? Anonymkode: f1514...a5c
Metamorfose Skrevet 1. desember 2018 #2 Skrevet 1. desember 2018 Da kan jeg tipse deg om en som er mye billigere enn det og som er anbefalt av hudleger. Den har akkurat kommet til Norge og kan kjøpes på apotek. Heter CeraVe. Finnes i rens, dagkrem, fotkrem osv. Ville brukt denne og i tillegg en solkrem med faktor 20 på vinteren og 30 på sommeren eller vinterdager med mye sol og snø. Ulempen med CeraVe er at beholderne ikke ser så sexy ut akkurat. Men de funker som bare det. Innholdet er veldig bra. 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #3 Skrevet 1. desember 2018 10 timer siden, Metamorfose skrev: Da kan jeg tipse deg om en som er mye billigere enn det og som er anbefalt av hudleger. Den har akkurat kommet til Norge og kan kjøpes på apotek. Heter CeraVe. Finnes i rens, dagkrem, fotkrem osv. Ville brukt denne og i tillegg en solkrem med faktor 20 på vinteren og 30 på sommeren eller vinterdager med mye sol og snø. Ulempen med CeraVe er at beholderne ikke ser så sexy ut akkurat. Men de funker som bare det. Innholdet er veldig bra. Takk for tips, jeg har denne i rens faktisk. Visste ikke de har dagkrem og. Var innom apoteket i dag og fant og et merke som het Avene, på 30% nå....Kjennskap til dette anyone? Anonymkode: f1514...a5c
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #4 Skrevet 2. desember 2018 Nivea Daily essentials Sensitive Day cream. Anonymkode: b7a3e...b55
Metamorfose Skrevet 4. desember 2018 #5 Skrevet 4. desember 2018 Jeg har CeraVe både i dagkrem, to sorter rens og fotkrem. Den ene rensen er et slags cleansing water. Kanongod til å fjerne sminke i ansiktet på en skånsom måte. Fotkremen har jeg helt nylig kjøpt, så den er ikke utprøvd så godt at jeg kan anbefale den enda. Men den virker rik og trekker godt inn.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #6 Skrevet 4. desember 2018 Jeg er veldig glad i både natt- og dagkremen fra Cosmetica. https://www.komplettapotek.no/product/862046/ansiktspleie/dagkrem/cosmica-face-33-day-cream?gclid=Cj0KCQiA6JjgBRDbARIsANfu58EbLhxw1cSiXmN5qMfG_xCl7Tj2eTf0kIPj9IB_UMRm-r7_nKIloVMaAsLtEALw_wcB#productinfo Anonymkode: 02f70...8b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå