Gå til innhold

Bordkort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å ha et silkebånd rundt glasset e.l. som bordkort.

Men jeg har et problem. Når jeg nå prøver å skrive så flyter bare skriften utover, det blir jo ikke pent.

Jeg har vært på Panduro, og kjøpte en type lim med farge. Men da blir skrften veldig tykk.

Noen som har forslag her??????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde akuratt det samme problemet som deg. jeg skulle og så skrive på silkebånd, men det fløt bare utover og ble veldig stygt. prøve mange forskjellige penner, men ingen av dem fikk det pent, så jeg gikk bort fra det, og laget heller andre bordkort. men lykke til hverfall.. :)

Skrevet

Oi, søren... jeg skal også skrive på silkebånd til bordkortene. Går det ikke altså? Men jeg har jo sett at det har blitt gjort, så det må da være en penn som funker...

Gjest Anonymous
Skrevet

hadde akkurat samme problemet... brukte kulepenn... fint vart det.. :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

På hobbybutikker har jeg kjøpt en slags tyktflytende tusj som på en måte blir liggende "utenpå" silkebåndet. Finnes i hvert fall i sølv og gull. Kjempefin!

Skrevet

Jeg sendte mail til Panduro, og fikk noen penner som ikke flyter utover. Det var en pakke på 5 penner (2 gull, 1 rød, 1 grønn og 1 sølv)

Men hvor pent det ble kan jo diskuteres......

Så for de som skal skrive på silkebånd, vil jeg da anbefale en type lim med farge (kan også få meg glitter i fargen) Denne legger seg utenpå båndet (hmmm noen som skjønte det???)

Skriften kan bli litt tykk, men øvelse gjør mester.

Skrevet

Jeg regner med at det er relieffpenner dere snakker om. De legger seg på en måte utenpå. Men det kan jo bli litt tykt vel?

Skrevet

Jeg skrev på gullbånd med noe som heter Fashion Dimensional paint. En type maling som påføres gjennom en tynn spiss så det er lett å skrive. Kjøpt i hobbybutikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...