AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #1 Skrevet 30. november 2018 Trenger tips til opplevelser som kan gis i julegave til mine foreldre. De er 65 år, men nokså spreke av seg. Vil det skal være noe min familie (samboer, 1-åring) kan gjøre sammen med de. Bor i Møre og Romsdal så tilbudet på aktiviteter er ikke i nærheten av som i Oslo, og været er ganske ustabilt. Bør heller ikke måtte dra langt og betale masse for reise og overnatting. Så kan godt være ting som ikke er arrangert av andre også. Anonymkode: b2005...4cf
Gjest duftlyset Skrevet 2. desember 2018 #2 Skrevet 2. desember 2018 gå inn på youwish.no og se om det er noe familierelatrerte ting man kan gjøre sammen!
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #3 Skrevet 2. desember 2018 Gått inn til en av hyttene til turisforeningen. Teltur. Badeland. Anonymkode: 16ec3...0b4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #4 Skrevet 2. desember 2018 Hva med Atlanterhavsparken i Ålesund? Eller et av spelene i sommer - fru Guri på Smøla er i alle fall fantastisk, og jeg har bare hørt bra ting om lady arbunott i Sunndalen også. Eller en tur til Innerdalen eller annet nydelig område hvor dere kan overnatte billig på turisthytte og gå på tur sammen? Anonymkode: c6e72...1c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå